יום ראשון, 2 ביולי 2023

בטר לייף מציגים את כיסא הפלא לטיפול ברצפת האגן – EMSELLA

שבוע שעבר הגעתי לראשון לציון למשרדי חברת בטר לייף, כדי להכיר ולהתרשם "מכיסא  הפלא״ המהפכני שהגיע לישראל! , כיסא הפלא עוזר לנשים אשר סובלות מבעיות ברצפת האגן, בעיות שיכולות לגרום לסבל רב, כל אישה אשר ילדה יכולה להזדהות עם ההרגשה שהמון השתנה בגופה לאחר הלידה, ובמיוחד באזור שפחות נעים לדבר עליו, רצפת האגן, וממש נהדר להנגיש לנשים היקרות, אפשרות לפתרון, שלעיתים יכול גם להחליף צורך בטיפול יותר מורכב, מאוד חשוב לטפל כאשר מתחילים התסמינים, וכמובן שהעצות פה לא מחליפות ביקור אצל רופא לצורך אבחנה, אלא אפשרות לטיפול נוסף.

הטיפול נעשה ע"י טכנולוגיה אלקטורמגנטית ממוקדת EMS שמשדרת אנרגיה לרצפת האגן בעת ישיבה אשר גורמת לשרירים שבאזור לעבוד בעוצמה ובכך להתחזק ולהתמצק,ובכך לעזור עם מצבים מביכים הקשורים בבעיות ברצפת האגן, אין זה תהליך קסם, דרושים כ-8 טיפולים, ויש תוצאות טובות.

עם תהליך ההתבגרות, והשינויים הרבים אותם עובר הגוף הנשי במהלך לידות ומאמץ, הולכים שרירי רצפת האגן ונחלשים באופן טבעי, עד שבמקרים מסויימים, עלולות להיווצר תלונות כמו בריחת שתן, בעיות בתפקוד המיני ועוד.

אז אם עד היום, חשבנו שהפתרון היחיד הוא פילאטיס או אימון של רצפת האגן בתרגילים – לא עוד!

באמצעות סדרת טיפולים ידידותיים באורך של מספר דקות, בהן נשארים לבושים לחלוטין, ניתן להבחין בשיפור בבעיות מטרידות כמו דליפת שתן או חוסר נוחות בתפקוד המיני, הטיפול מתבצע בקליניקה של רופא ולאחר בירור רפואי. הישיבה על ״כיסא הפלא״ לא דורשת שום מגע חיצוני או התערבות פולשנית ונעשה בהשגחה של מטפל/ת.

ד"ר איתן לויטס, מומחה לכירורגיה גניקולוגית, מיילדות ופוריות ומוסמך לאסתטיקה רפואית מתקדמת ומכשור רפואי מתקדם, הוא היועץ בחברת "בטר לייף" והבעלים הוא היזם, יוסי בן יוסף.

בואו לנסות!

טלפון: 5399*

הסניפים של בטר לייף:

ראשון לציון – משה לוי 11 (בניין UMI)

פתח תקווה – רחוב שמשון 5

חיפה – שדרות מוריה 44

ירושלים – שרי ישראל 15 (מרכז סיטי קורט)

נתניה – קניון עיר ימים , בני ברמן 2

קריון – קרית ביאליק דרך עכו 194

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה