יום ראשון, 16 ביולי 2023

אודליה אלכסנדרוביץ – להפוך לסיפור הצלחה בשיטת "ארכיטקטורת חיים"

שבוע שעבר הוזמנתי להוד השרון למסיבת קוקטייל מפוארת בה הושק ספרה השלישי של אודליה אלכסנדרוביץ, "להפוך לסיפור הצלחה".

אלכסנדרוביץ, יועצת ארגונית בכירה בהכשרתה, עוסקת בתחום האימון כבר מעל עשור. היא מרצה ומנחת סדנאות בארץ ובחו"ל. מאמנת אישית, עסקית, ומגשרת מוסמכת ומפתחת את שיטת "ארכיטקטורת חיים" המאמנת להצלחה.

שמחתי להגיע לאירוע המקסים, ולהכיר מקרוב את אודליה אלכסנדרוביץ, אישה מאוד עוצמתית, ומאמנת מאוד מוכשרת ומוצלחת, תחום האימון והעזרה לאנשים מאוד קרוב לליבי, ומכל מלמדיי השכלתי, למדתי דברים חדשים, והוקסמתי מהרצאה שאודליה העבירה, ואני שמחה להעביר את המידע עליה, כדי שיגיע להרבה אנשים אשר רוצים לעשות שינוי, ואכן בזכות השיטה שהיא פיתחה קל יותר לייצר שינוי, וללמוד מה הייעוד של כל אחד מאיתנו, ודרך השינוי לחיות חיים עם עוצמה פנימית ואושר פנימי, וזה ממש חשוב, לשלב בין עיסוק שאוהבים והגשמה לבין רווח כספי, בעיניי שילוב מנצח.

בין לקוחותיה בנקים, חברות אשראי, חברות ביטוח, הייטק, פיקוד העורף ועוד רבים וטובים.

ספרה השלישי של אודליה, "להפוך לסיפור הצלחה" הוא מדריך מעשי ואינטראקטיבי שיעזור לכם למצוא את הייעוד שלכם, לספר לכם במה אתם יכולים להצליח, להרוויח, ואיך תוכלו לעצב את סיפור ההצלחה האישי שלכם.

ספר זה מצטרף לספריה הראשונים של אלכסנדרוביץ:

אשריך וטוב לך – המדריך לאושר מאלף ועד ת

ו-להיות אני במיטבי – המדריך למציאת הייעוד – שגם תורגם לאנגלית והפך לרב מכר באמזון "To be me at my best"

אודליה מאמנת בשיטה ייחודית שהיא פיתחה בשם "ארכיטקטורת חיים", שמזכירה במהותה תהליך של בנייה והתחדשות בכך שמתחשבת בתנאי שטח, אופי, ייעודו של מבנה, הצרכים של השוהים במבנה, הרצונות, החלומות, היא מעצבת מבנה מקורי העונה על התנאים הסביבתיים, על הצרכים האישיים, המגבלות, התקציב ועדיין מאפשרת לנו בית העונה על דרישותינו, מאפיין את אישיותנו, מאפשר לנו נוחות ובטחון ואף פרקטי עבורנו.

כלומר מדובר בשיטה שלאחר ניתוח אישיות וסגנון חיים – עוזרת לכל אדם להבין את הייעוד שלו ואת הדרך הנכונה להגיע אליו, לא משנה באיזה תחום מדובר, ולחיות את החיים הטובים ביותר שהוא יכול.

במהלך האירוע, נערכה הרצאה של אלכסנדרוביץ שהציגה את עיקרי שיטת האימון ואף הזמינה את הקהל לקחת חלק פעיל ולמלא שאלון אינטראקטיבי בו כל אחד ואחת מהמשתתפים ענו על שאלות שעזרו להגדיר את ייעודו ולנסח את כללי ההצלחה שלו.
האורחים קיבלו מאודליה את הנוסחה הסודית של כל אדם להצלחה – מה שהעניק הצצה אל החיים שיכולים להיות לכל אחד מהם, אם רק יגדירו לעצמם יעדים נכונים לחיים.

את ספריה של אלכסנדרוביץ ניתן למצוא ב: http://campus.lifearchitecture.co.il/org

להרשמה לסדנאות של אודליה ולאימונים אישיים יש לפנות ל: https://lifearchitecture.co.il/cours-masha/

קישור לאתר הבית: https://lifearchitecture.co.il/

פייסבוק: https://www.facebook.com/odeliaalexandrovitz

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה