יום שני, 6 במאי 2019

"מתוק מהלב" - סדנאות אפייה מיוחדות בהנחיית הקונדיטורית המעולה ניצה יצחק...

שבוע שעבר הגעתי ליהוד למקום יצירתי ומקסים שנקרא "מתוק מהלב", והכרתי את ניצה יצחק הרוח המניעה של המקום המיוחד הזה, שהקימה את מתוק מהלב לפני כמה שנים בעקבות אהבתה לאפייה, ניצה מביאה כשרון גדול עם הרבה יצירתיות והשילוב הזה פשוט מנצח, כי ניצה המוכשרת משלבת הרבה אהבה לתחום האפייה והרבה ידע מקצועי גדול מאוד, לאחר שטעמתי את מיטב המאפים שהיא מכינה אין ספק שמדובר בתותחית בתחום.

ניצה לימדה אותנו להכין רוגעלך עם קנמון,



ועוגת שמרים עם שוקולד,

המרקם והטעם של המאפים היה שונה ממה שטעמתי עד היום, וזה בזכות הטכניקות המדהימות שהיא מעבירה בסדנה שלה, לאחר שלומדים אצל ניצה יצחק שמעבירה את הכל בהרבה חן וקסם ומסבירה בצורה מאוד מובנת ונהירה , כל אחד גם ללא נסיון אפייה יכול להגיע לתוצאות מדהימות בתחום, ואנשים שרוצים להתמקצע בכלל יכולים להתקדם למקומות מאוד גבוהים בתחום, את העוגה המדהימה הזו ניצה יצחק הכינה לכבודנו וכל ביס היה חלום מבחינתי, עוגה מושלמת.

ניצה יצחק, בעלת "מתוק מהלב" – קורסים, סדנאות, אפייה ושוקולד, הקימה את "מתוק מהלב" על-מנת ליצור מקום בו ניתן לשפר את יכולת האפייה של האופה הביתי (גם המנוסה ביותר), תוך מתן דגש על מקצועיות, יצירתיות, שימוש בטכניקות חדישות וחומרי גלם טובים, הקורס מתקיים בקבוצות קטנות, בסטודיו נעים וחוויתי, בו העשייה היא אישית או בזוגות, בליווי צמוד של ניצה. המאפים שמכינים הם ברמת קונדיטוריה מקצועית, הן מבחינת מראה והן מבחינת הטעם.

לאחרונה ניצה פתחה את הקורס הדיגיטלי בעקבות פניות רבות שקיבלה  בשנה האחרונה מאנשים שרוצים ללמוד, להתפתח, לפנק, לאפות ולהצליח, אך הם גרים רחוק או שאין להם זמן לבוא לקורס, היא החליטה לעבוד על מיזם חדש ממנו כולם יוכלו ללמוד! ניצה החליטה לפתוח קורס דיגיטלי חדיש שבו היא מגלה לתלמידים את הסודות הכי שמורים מעולם הקונדיטוריה.
לאחר השקעה מטורפת, נולד לו קורס מקצועי וחוויתי שכל אחד יכול לרכוש ממנו ידע ולצפות מכל מקום שירצה.
מי שרכש את הקורס הדיגיטלי מקבל תמיכה מלאה מצוות מטוריות שעונה על כל בעייה וכל שאלה, קיימת קבוצת פייסבוק סגורה שנועדה רק לתלמידי הקורס הדיגיטלי, שתומכת משתפת ומפרגנת. ההמלחה בקורס מובטחת מאחר והצוות מלווה את התלמידים צעד אחר צעד עד לתוצאות מושלמות.
מה לומדים בקורס?:

אירוח מושלם:
עוגות פאי: התלמידים ילמדו כיצד להכין בצק באמת פריך, עוגות פאי מושלמות לאירוח, קרם פטיסייר, קרם דיפלומט, פאי תפוחים ברמת קונדיטוריה, פאי לימון עם מרנג שוויצרי מתמוסס ועוד.
קינוחי כוסות: התלמידים ילמדו כיצד להכין קינוחים מושקעים שהעין אוכלת, כיצד לקשט, איך יוצרים אלכסון ועל מה חשוב לשים דגש כשמכינים קינוחי כוסות.
הכי כיף להכין בבית:
עוגות שמרים: התלמידים ילמדו כיצד להכין עוגות שמרים עסיסיות וטעימות ומהם הסודות ליצרית בצק מושלם. כמו כן הם ילמדו כיצד להכין מגוון מליות לעוגות שמרים, כיצד לקלוע עוגות בטכניקות מדליקות עם צורות הגשה מרשימות.
עוגות בחושות: התלמידים ילמדו את כל הטיפים לעוגה טובה ורכה שהולכת מעולה עם הקפה.
עוגיות: התלמידים ילמדו להכין עוגיות שנותנות תחושה של בית, שהכי כיף לשים בצנצנת.
רושם:

פטיפורים וקינוחים אישיים
עוגות ראווה: איך מכינים עוגה מנצנצת עם גלאסג מבריק, איך יוצרים אחידות וישרות ואיך מקשטים ויוצרים עוגות "וואו"
עוגות מוס ועוגות גבינה קרות
אפייה מלוחה:
חלות, לחמים ולחמניות: התלמידים ילמדו לאפות עם צורת הגשה סופר מקורית ובנוסף גם כיצד להכין לחם הורס עם קמח מלא
קישים: התלמידים ילמדו לכין קישים פריכים וניצה נותנת מהמתכונים שלה כדי שיוכלו להכין קישים לפי טעמם.
פינגר פוד: מלוחים אישיים לאירוח בסטייל
מאפים חלביים למרכז השולחן: התלמידים ילמדו להכין מאפים עם צורות קלייה מהממות.
ועוד מלא!!!

מצרפת קישור לאתר של ניצה יצחק "מתוק מהלב",
http://www.matokmealev.co.il/
לדף הפייסבוק:
https://www.facebook.com/matokmealev

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה