יום שני, 27 במאי 2019

זמן קריאה - "לא נולדתי להיות זונה" מאת דורון חכימי...

קיבלתי לסקירה את הספר שכתב דורון חכימי "לא נולדתי להיות זונה",  סיפור חייה של לאה, צעירה העולה לארץ מאוקראינה, על רקע זוועות השואה והטראומה של אימה, אשר שימשה בתור זונה עבור החיילים הנאצים, מנסה לאה להיטמע בחברה החדשה המערימה עליה קשיים ותהפוכות, כאשר היא מכירה את דינה, חברתה הטובה, ואת יוסי, מושא אהבתה שמציע לה להינשא לו, נדמה לה שהכול מתחיל להסתדר. 
אך טרגדיה נוראית מנפצת לרסיסים את חלומה ולאה מוצאת את עצמה חסרת כול; ללא עבודה, ללא כסף וללא הגבר שאהבה. הצעה מגיעה אליה מכיוון בלתי צפוי ומערערת את עולמה. האם תסכים לה? 
הספר "לא נולדתי להיות זונה" מאוד מעניין וגרם לי לקריאה מאוד מהירה, הסיפור של לאה הינו סיפור על חיים מלאי תהפוכות, לאה בחורה מאוד מאוד יפה שמראה קוסם לכל מי שרואה אותה ופשוט יופיה עוצר נשימה, יוסי מאוהב בה קשות ופשוט מוכן להוריד את הירח למענה, אך חייה של לאה אינם פשוטים והם מלאי תהפוכות וברגע שקוראים את הספר מבינים ששום דבר אינו בטוח, הסיפור מחדד כמה תעצומות נפש יש בכל אחד מאיתנו, ובשעת צרה לאה צריכה למצוא כוחות ולהתמודד עם המציאות שנכפתה עליה בעל כורחה, ספר ממש מעניין ומרתק.


"לא נולדתי להיות זונה" מבוסס על סיפור אמיתי ותוכנו אותנטי, זהו סיפור על משפחתיות, אהבה ובעיקר שייכות, של דור העולים המחפש להדחיק את זהותו הישנה ולאמץ לו זהות חדשה, לעיתים במחיר כבד החושף פצעים עמוקים.
זהו ספרו החמישי של דורון חכימי, קדמו לו הספרים "להתראות", "הקשר המרובע", "תחקיר מלחמת יום הכיפורים" ו"מיהו מוחמד – נביא או מייסד"? אשמח לשלוח אליך את הספר לבדיקה והתרשמות.
הספר: "לא נולדתי להיות זונה",  מאת:דורון חכימי
הספר יצא לאור בהוצאה לאור "ספרי צמרת"
247 עמודים, מחיר הספר – 68 ₪
ניתן לרכוש ברשתות סטימצקי וצומת ספרים וכן באתר נטבוק:
http://www.netbook.co.il/Book.aspx?id=11596

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה