יום רביעי, 22 במאי 2019

סוכריות סקיטלס מוותרות על הקשת למען חודש הגאווה מהדורה בלעדית ומוגבלת בצבע מפתיע במיוחד...

כחלק ממהלך גלובאלי של מותג סקיטלס לתמיכה בקהילה הגאה, חברת מרס ישראל נרתמת לחודש הגאווה בתל אביב ברוח ערכי האחדות וקבלת האחר.
סוכריות סקיטלס, הידועות בטעמי הפירות ובצבעוניות החצופה שלהן,

יפתיעו במהדורה מוגבלת שתכלול לוק חדש לגמרי. המהפך המעניין יסיר את הגוונים הבועטים של הסקיטלס, ויהפוך אותן ללבנות לחלוטין!

בנוסף לסוכריות עצמן, גם האריזה והלוגו של סקיטלס יזכו לשינוי לצבע הלבן - והכל במטרה לחזק את המסר שישנה רק קשת צבעים אחת הראויה לעמוד במרכז הבמה - והיא קשת דגל הגאווה.
בהחלט יוזמה מבורכת של חברת מרס, הזדהות עם שיוויון, שוני,וקבלת האחר, קיבלתי להתנסות את הסוכריות סקיטלס בצבע הלבן והן מאוד ייחודיות ובולטות והכי חשוב הן מגיעות  למטרה נהדרת וחשובה, הטעם אותו טעם רק הצבע שונה לבן לבן, ייחודי ומיוחד...

"סקיטלס לבן" יימכר במהדורה מוגבלת ובלעדית ברשת "סופר יודה" בלבד. חלונות הראווה של הרשת יקושטו באווירת סקיטלס והמוכרנים בחנויות ילבשו את החולצות הממותגות של "סקיטלס לבן" כדי להפיץ את רוח השיוויון.
המהדורה המוגבלת של "סקיטלס לבן" יימכר ב"סופר יודה" במהלך החודשים מאי-יוני בנוסף לשיתוף פעולה ייזום עם ארגון הלהט"ב "זותי" אשר יתבטא במשאית משותפת בתהלוכת מצעד הגאווה שיתקיים ב 14 ביוני.
ממרס ישראל נמסר: "כדי לתת במה לקשת החשובה באמת של צבעי הגאווה, אנו מוותרים על צבעוניות הקשת אשר מזוהה עם המותג. אנחנו מאמינים  במסר של אחדות, ללא כל הבדל דת, צבע, מין ומגדר - ובהתאם לכך יצרנו סקיטלס לבנות ששונות בטעמן וזהות בצבען הלבן. אנו נתרום חלק מהכנסות הפרויקט לארגון הנוער הגאה 'איגי' ונמשיך להוביל מסר לגיוון, קבלה, חופש וכיף".
מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ - 100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים.  עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. מבוססים על  איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה