יום ראשון, 19 במאי 2019

חברת השדה מוצרים אורגניים מציגה: סדרת פירות טרופיים , אורגניים בצנצנת אננס, פפאיה, מנגו ועוד...

חברת השדה מוצרים אורגניים מציגה סדרת פירות טרופיים אורגניים מסרי לנקה:

אננס, מנגו, פפאיה, קוקטייל פירות וכולם במיץ אננס אורגני טעים ומרענן במיוחד.
הצנצנות מכילות  100% רכיבי פרי ולא פחות חשוב מכך כל הפירות בסדרה הינן ללא תוספת סוכר.
מכיוון שפירות טרופיים אורגניים אלו אינם נמצאים באזורינו באופן קבוע וזמין, הסדרה המרעננת מייצרת לנו את האפשרות לשימוש קבוע בפירות גם כנשנוש היישר מן הצנצנת וגם לאפיית עוגות, סלטי פירות, תבשילי קארי לסוגיהם ועוד.
יש יתרון להחזיק במזווה הביתי את צנצנות הפירת הטרופיים, בעיקר כשמתחשק לאכול סלט פירות מרענן, או את הפירות הטרופיים עם תוספת של גלידה, בקיץ כשחם מאוד מתחשק לאכול פירות מרעננים וקרירים, שמחתי להתנסות בצנצנת של מנגו של חברת השדה, 100% מנגו ללא תוספת סוכר, מאוד מרענן וטעים, וגם נהדר לאכול מנגו בתקופת האביב כשאין להשיג מנגו בשווקים, טיפ קטן ממני, תכינו סלט פירות ותוסיפו פירות טרופיים של חברת השדה וזה משדרג את הסלט מאוד מאוד ונותן טעם ייחודי.

בנוסף, כמו כל מוצרי השדה מוצרים אורגניים גם סדרת הפירות נקייה מחומרי הדברה, חומרים משמרים, צבעי מאכל ורכיבים מהונדסים גנטית (GMO’s).
מחיר מומלץ לצרכן: 19.9 ₪ ליחידה
ניתן להשיג: בבתי הטבע השונים וברשתות השיווק ברחבי הארץ.

חברת השדה מוצרים אורגניים מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים אורגניים מאז 1999. ומציעה מגוון רחב של מוצרים הכולל: חטיפים מלוחים, עוגיות וביסקוויטים, פסטות, נודלס ללא גלוטן, מיצים ועוד. כל המוצרים מיוצרים תחת פיקוח אורגני ונקיים משאריות חומרי הדברה, מחומרים משמרים מלאכותיים וצבעי מאכל שלא מן הטבע, וכן מרכיבים שהונדסו גנטית. המוצרים טעימים ומהווים בחירה בריאה יותר מהמקבילים הקונבנציונליים בשוק.
למידע נוסף אודות השדה מוצרים אורגניים ומוצרי החברה: https://ha-sade.com
פייסבוק: השדה-מוצרים אורגניים@


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה