יום שלישי, 17 באפריל 2018

חוגגים עצמאות עם JOYA COLLECTION

חברת   JOYA COLLECTION הוקמה בישראל לפני כמעט 20 שנה ומאז ועד היום מהווה מקור לגאווה ישראלית בענף הטיפוח, השיער והקוסמטיקה,החברה עוסקת בייצור ופיתוח מוצרי קוסמטיקה מקצועיים לשיער, לגוף ולפנים, מתוך רצון ושאיפה למצויינות והובלה בתחום הקוסמטיקה, כל מוצרי החברה מיוצרים בישראל ומיוצאים לכל העולם, אשר נחשף למוצרים האיכות המיוצרים במדינת ישראל ומגלמים בתוכם את רמת היצרנות הישראלית, חסרת הפשרות המביאה אל הצרכן את איכות המוצרים הגבוהה.
לרגל חגיגות ה-70 למדינת ישראל, משיקה  JOYA COLLECTION מהדורה מיוחדת המציגה את מיטב המוצרים של החברה, בעיצוב כחול-לבן, הקולקצייה שמה דגש על הפעילות הענפה של החברה בישראל ומתחברת אל חגיגות יום העצמאות בהוויה המרגשת והחגיגית של 70 שנות ישראליות, יצירתיות, יופי וטיפוח.

טיפוח השיער והכי חשוב איך יראה השיער לאחר חפיפה זה נושא שמטריד נשים רבות, מנסיון שיש לי עם המוצרים הנהדרים לטיפוח השיער של חברת JOYA COLLECTION אני יכולה לציין שהם פשוט מעולים ועושים את העבודה, השיער נראה נהדר ואינו מתנפח שזוהי בעיה שאני סובלת ממנה בדרך כלל, ולכן כל ערכת טיפוח שיוצאת אני שמחה להתנסות בה.
הערכה כוללת את מוצרי סדרת KERATIN MY COLLECTION, שהיא פרי פיתוח ישראלי ומבוססת על פורמולות ייחודיות עשירות בחלבון קראטין טהור, תמציות ויטמינים ושמן ארגן, רכיבים אנטי אוקסידנטיים וחומצות שומן המסייעות בשיקום וחיזוק השיער. הקראטין עוטף את השיערה ומגן עליה מנזקי מזג האוויר והסביבה, תוך החדרת לחות עשירה, לשיער במראה זוהר, רך ומבריק.
לאחר שהתנסתי במוצרים מהערכה KERATIN MY COLLECTION  שמפו קרטין ללא מלחים בהחלט מיטיב עם שיער כמו שלי שיער צבוע, להשתמש בשמפו ללא מלחים עוזר לשיער להראות במיטבו וגם ללא פן או מחליק השיער שלי נראה מסודר ומוקפד שזה ממש טוב מבחינתי במיוחד בעונת הקיץ שהכי נחמד לי לחפוף ולצאת ללא מגבלות של תלות במחליק או פן,

מסיכת הקראטין עם מיקרו קפסולות משלימה את התהליך לאחר החפיפה אני משתמשת בה אני מעדיפה מסיכה ופחות מרכך והמסיכה הזו עושה את העבודה בצורה מושלמת וסוגרת את הפינה של מראה השיער,

את הסרום ללא מלחים אני שמה על שיערי במהלך השבוע לתחזוקה שוטפת, וכך יש לי ברק וניחוח נפלא.

מוצרי הסדרה:KERATIN MY COLLECTION
שמפו קראטין ללא מלחים – שמפו לשימוש יומיומי, לשיער בריא ומלא חיים.
מסכת הזנה קרטין ללא מלחים – מסכה ללא שטיפה לשימוש בכל סוגי השיער ובמיוחד שיער שעבר החלקה. מועשרת בוויטמינים ושמנים המסייעים לשיקום וחיזוק השיער. השיער נותר בריא וחזק.
סרום קראטין ללא מלחים – סרום על בסיס קראטין החודר לעומק סיב השיערה ומעניק לו מראה מלא ברק וניחוח נפלא.
קרם לחות תלתלים קראטין – קרם לחות טיפולי לשיער מתולתל, מקורזל ויבש, המכיל תמציות צמחים טבעיות ומינרלים עשירים מן הטבע.
קרם לחות קראטין לכל סוגי השיער – קרם עשיר בחלבון קראטין טהור, וויטמינים, חמאת שיאה ותמציות צמחים, לשיער במראה בריא וזוהר.
מסכת קראטין ללא שטיפה וללא מלחים לכל סוגי השיער – מסכה עשירה בוויטמינים לשיקום שיער לאחר טיפולים כימיים כגון החלקה או סלסול. המסכה מתירה קשרים ומונעת קצוות מפוצלים.
מסכת קראטין מיקרו קפסולות ללא מלחים – מסכה בעלת טכנולוגיה חדשנית עשירה במיקרו קפסולות זעירות המכילות וויטמינים וחומרים חיוניים.
מוצרי ג'ויה קולקשיין משווקים בחנויות נבחרות ברחבי ישראל.
קרדיט צילום:יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה