יום שלישי, 24 באפריל 2018

חדש ב-AHAVA מעבדות ים המלח: MINERAL MUDS חושף את היופי הטבעי שלך!

בעקבות ההצלחה העולמית של מסכת הבוץ המינרלית, מותג הטיפוח AHAVA משיק החודש שתי מסכות בוץ חדשות, צעירות וקלילות,איתן תהיי תמיד מוכנה לסלפי!


הבוץ העשיר ביותר במינרלים על פני כדור הארץ משולב במרכיבים פעילים מתקדמים המספקים הזנה רבת עוצמה ותועלות מיידיות לבריאות ומראה העור.
בוץ ים המלח הטבעי נוצר לפני אלפי שנים, כאשר שכבות רבות של סחף מאדמת ההר ספגו ריכוז גבוה של מינרלים ממימי ים המלח. לאורך עשרות שנים, AHAVA מעבדות ים המלח עושה שימוש בבוץ העשיר במינרלים (דוגמת סידן, מגנזיום, אשלגן, אבץ ועוד) ובעל יכולות מוכחות מדעית במוצרי טיפוח העור שלה. כעת, ב-2018 משיקה AHAVA שתי מסכות טיפוליות לפנים המשלבות את הבוץ העשיר יחד עם חומרים פעילים נוספים המעצימים עוד יותר את תועלותיו המזינות.
שתי המסכות מועשרות כמובן גם ב-™OSMOTER, תמצית מרוכזת של מינרלים טבעיים מים המלח, פטנט רשום ופורץ דרך של AHAVA, המעלה את רמת הלחות, החיוניות והזוהר בעור ומעכב את הופעת סימני הגיל.
המטהר של הטבע:
Mineral Muds, המסכות החדשות של AHAVA מעניקות לחות, מבהירות, מאירות את גוון העור ומשקמות את הזוהר הטבעי של עור צעיר.
אני משתמשת באופן קבוע במגוון מסכות של אהבה לפנים מעבר לכך שהן מסכות מפנקות חשוב לי מאוד לטפח את עור הפנים שהינו חלון הראווה שלי באופן קבוע ומריחת מסכה כל שלושה ימים בהחלט שומרת על איזון ומראה פנים יפה וקורן. ואכן יש תוצאות ממש טובות לאחר שהשתמשתי במסכה החדשה של חברת אהבה, מעבר לכך שעור הפנים זהר וקרן ראיתי שיש שינוי בכתמים שהיו לי הם יותר התבהרו, ואין ספק שהמסכה הזו מהווה חידוש רציני בשיקום עור הפנים, חברת אהבה מוכיחה שהיא מחדשת כל הזמן ומביאה מוצרים מעולים גם טכנלוגית וגם מבחינת הערך המוסף של המרכיבים הטבעיים מים המלח, המסכה החדשה פשוט נהדרת, ואני ממליצה עליה מאוד.

יפעת יפה, סמנכ"ל השיווק של AHAVA, מסבירה: " בשנים האחרונות אנו עדים לטרנד הבוץ בענף הקוסמטיקה, בעיקר מסכות המכילות בוץ וחימר לטיפוח העור, זאת משום חשיבותם העולה וחוזרת של מרכיבים טבעיים בקרב הצרכנים. הבוץ הטבעי מים המלח, העשיר ביותר במינרלים על פני כדור הארץ, נמצא בשימוש מאז ימי קדם ומהווה חלק מהותי מהדנ"א של מותג AHAVA. אנו למעשה החברה היחידה הרשאית לאסוף את הבוץ הטבעי באזור ים המלח. עם ריכוז המינרלים הגבוה שבו, הבוץ העשיר בחומרים מזינים משקם את העור ומעניק לו מראה בריא וקורן יותר - הבוץ למעשה סופג לכלוך ועודפי שומנים מהעור.
מסכות Mineral Muds של AHAVA משלבות את הבוץ עם חומרים פעילים עוצמתיים ומאפשרות להזין את עור הפנים ב-10 דקות – למראה עור בריא, זוהר וקורן".

גלי את ניקוי הרעלים של הטבע
CLEARING FACIAL TREATMENT MASK
מסכה לניקוי עמוק של הפנים
העור זקוק לניקוי עמוק, לצלילות?
הבוץ המינרלי הראשון שהוא מסכת הבהרה טיפולית, עם ניחוח עדין ומרקם בוץ נעים לעור על בסיס קרם.
המסכה מנקה בעומק הנקבובית וחושפת עור נקי, צלול ורענן. המסכה מבוססת על  הבוץ המינרלי העשיר מים המלח וסגולותיו הטבעיות בטיפול בעור, בתוספת תמצית צמח המגנוליה לטיהור וניקוי העור, בתוספת גרגרי חוחובה המתמזגים עם העור ומרגיעים אותו תוך כדי פעולת הניקוי.
הבוץ מכיל את מינרלים עשירים, המבהירים ביותר על פני כדור הארץ, בשילוב גרגרי חוחובה מרגיעים ומרכיבים פעילים מתמצית קליפת עץ מגנוליה. משמש כ"מטהר טבעי" עם תועלות רבות לעור:

מסייע בשיפור מרקם עור לא אחיד הסובל מפצעונים, כתמים ונקודות שחורות
מעודד היווצרות עור בעל מראה בריא יותר
מנקה לעומק, מטהר רעלים ונקבוביות
מזין, מרגיע ומרענן את העור מבלי לייבש אותו
אופן השימוש: הניחי שכבה נדיבה על הפנים, הימנעי מאזור העיניים. השאירי למשך 10 דקות ושטפי במים פושרים. השתמשי 3-2 פעמים בשבוע, לפי הצורך.
מומלץ לעור שמן – עד שמן מאוד.
הבהירי את גוון העור והרווי אותו בלחות
BRIGHTENING & HYDRATING FACIAL TREATMENT MASK
מסכת לחות ואיחוד גוון העור
מה דעתך על יום ספא מפנק, רק עבור עור הפנים שלך? נוסחה קרמית מבוססת בוץ זו מבושמת בניחוח זנגביל וואסאבי נעים במיוחד. המסכה המבהירה המעשירה בלחות מכילה את הבוץ העשיר ביותר במינרלים על פני כדור הארץ ומשולבת במרכיבים פעילים ומתקדמים המסייעים לעור:
להבהיר, ללחלח לעומק ולהאיר
לאפשר לעורך הקורן לזהור
ליצור עור זוהר, מוכן לצילום
לספק חומרים מזינים ומינרלים חיוניים עבור עורך
אופן השימוש: הניחי שכבה אחידה על הפנים, 3-2 פעמים בשבוע, לפי הצורך, השאירי למשך 10 דקות ושטפי עם מים חמימים.
מחיר מומלץ לצרכן: 119 ₪ ל-50 מ"ל
ניתן להשיג ברשת חנויות AHAVA, רשת סופר-פארם, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, וחנויות נבחרות.
למידע נוסף, הצטרפו אלינו בדף הפייסבוק.
 
AHAVA מעבדות ים המלח היא החברה המובילה בעולם בטיפוח מינרלי מים המלח.
 AHAVA משלבת במוצריה טכנולוגיות חדשניות יחד עם סגולות המינרלים מים המלח.

חטיבת המחקר והפיתוח של AHAVA הממוקמת לחופי ים המלח, שוקדת כ-30 שנים בחקר המינרלים, רשמה למעלה מ- 15 פטנטים בינלאומיים ופרסמה מאמרים מדעיים חשובים אודות תרומתם המובהקת של המינרלים מים המלח לטיפוח העור.
האיכות הגבוהה והלא מתפשרת של המוצרים הקנו ל-AHAVA שם עולמי,
ובקרב הישראליםAHAVA  היא המתנה המבוקשת ביותר לנוסעים  לחו"ל.

מוצרי AHAVA נמכרים בלמעלה מ- 40 מדינות, ברשתות מובילות ברחבי העולם ובחנויות קונספט ייחודיות בבודפשט, ברלין, סינגפור ועוד.
קרדיט צילום:מוטי פיישביין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה