יום שלישי, 25 ביולי 2017

מותג הויטמינים הגדול מארה"ב - פיוריטנ'ס פרייד מגיע לישראל...

בשורה טובה מאוד לקהל הישראלי מותג הויטמינים הגדול והמוכר מארה"ב פיוריטנ'ס פרייד מגיע לישראל עם אתר אינטרנט גדול ונוח וכעת כל אחד יכול להזמין מהאתר ולקבל את המוצרים תוך יום עסקים אחד ישירות לבית.


אני משתמשת באופן קבוע בויטמינים ותוספי תזונה, באומגה 3, ויטמין c במולטי ויטמינים במגנזיום, כורכומין ועוד, אני חושבת שיש חשיבות גבוהה בכך במיוחד לאור העובדה שיש לי שיפור ניכר בבדיקות הדם לאחר שימוש קבוע בויטמינים.
גם מאוד חשוב לי האיכות של הויטמינים והתוספי תזונה והשבוע הזמנתי דרך האתר החדש של פיוריטנ'ס פרייד ההזמנה התבצעה בקלות,האתר מאוד נוח וידידותי ומכיל הסבר וחלוקה לנושאים וקטגוריות לפי קהל יעד, ולפי סוגי הויטמינים ותוספי התזונה, 


שמחתי מאוד שהמשלוח הגיע לאחר יום עם שליח, המוצרים ארוזים בקפידה והשירות נפלא.



עולם הויטמינים ותוספי התזונה רחב ונרחב ומשמח מאוד לדעת שכעת עם האתר החדש של הצרכנים יהנו ממחירים טובים למוצרים איכותיים, וזה תמיד טוב שנכנס שחקן חדש לשוק שמחולל מהפכת מחירים בשוק הויטמינים ותוספי התזונה בישראל, במיוחד בימים אלו שיוקר המחייה רק עולה ועולה.


פיוריטנ'ס פרייד היא חלק מזרוע מכירה ישירה של ענק תוספי המזון NBTY והיתרון הגדול שהמכירות רק דרך האינטרנט כך שניתן לשמור על מחיר תחרותי, NBTY ענקית הויטמינים ותוספי התזונה האמריקאית ועומדת מאחורי מותגי איכות מהמובילים בעולם, סולגאר,Nature’s Bounty, רשת Holland and barrett הבריטית  ואף קו המוצרים של קופת חולים כללית "דרך חיים".
זוהי באמת בשורה טובה מעכשיו אני לא צריכה להזמין ויטמינים ותוספי תזונה מאתרים מחו"ל שלוקח כל הרבה זמן עד שהמוצרים מגיעים ומחברים שטסים לארצות הברית, האתר החדש נגיש ומספק לי חווית קנייה זהה כמו לצרכן האמריקאי, המתבטאת במחיר נמוך ובאספקה מידית, ישירות מהיצרן ללא מתווכים באמצע.
איכות ללא פשרות:
Puritan’s Pride הוא מותג ותיק וידוע בכל העולם בזכות ההקפדה הבלתי מתפשרת על איכות, בכל אחד משלבי הייצור והשיווק שלו, בכלל זה גם הקפדה על שימוש בחומרי גלם אשר עומדים בדרישות איכות מחמירות ובתנאי ייצור נאותים (GMP) בלבד, שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר של ייצור ופיתוח בעשרות אתרי ייצור מתקדמים ברחבי ארה"ב, מערך בדיקות קפדני ומחמיר  בו כל המוצרים מבית Puritan’s Pride עוברים בדיקות ומבחני איכות מחמירים ביותר, על מנת להבטיח השפעה מיטבית, איכות ובטיחות מרביים, לצד אריזה  בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, המאפשרות שמירה על טריות ואיכות תוספי המזון, להיכן שיישלחו בעולם.
הזמנתי אומגה 3 דרך האתר ואני בטוחה שאני אזמין שוב במיוחד לאור החוויה החיובית והאיכות,
מצרפת לכם קישור לאתר:
http://puritan.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה