יום ראשון, 16 ביולי 2017

מגן התחתון הדק ביותר של קרפרי!

מותג מגני התחתון המוביל  קרפרי מבית ג'ונסון & ג'ונסון מציג את הדור הבא של מגני התחתון ומשיק את  Carefree FlexiComfort, מגן התחתון דק וגמיש במיוחד!


את המגן תחתון של קרפרי אני מכירה מקרוב ומאוד אוהבת בזכות האיכות הרעננות והנוחות ,ועכשיו קרפרי לוקחת את זה צעד קדימה ומאפשרת לבנות המין היפה והזוהר להיות בנוחות מקסימלית ומציגה מגן תחתון דק וגמיש במיוחד, שמעניק בטחון ביחד עם נוחות.
כאישה חשוב לי מאוד לשמור על הגיינה במהלך היום ולהרגיש כמה שפחות את המגן התחתון לכן מאוד אהבתי את הרעיון של Carefree FlexiComfort, מגן התחתון דק וגמיש במיוחד, שבהחלט מהווה חידוש,יכולת ספיגה מעולה ובלתי מתפשרת ונוחות מירבית כך שגם גם עם הבגד הצמוד ביותר מרגישים בנוח.


את ההשקה ילווה קמפיין פרסומי המציג שגרת טיפוח נשית אישית, הרגלי טיפוח קטנים ופרטיים שנשים עושות מבלי שאף אחד רואה או יודע, הרגלים קטנים המגדירים את הנשיות, מגבירים את הביטחון העצמי שרק את יודעת אותם. קרפרי, הוא בדיוק אחת מההרגלים הקטנים שרק את יודעת ומעניק לך ביטחון, נוחות ורעננות.
להשקה קדמו סקר מחקרי צרכניות בנושא הרגלי יופי שכללו 2,500 נשים ומצאו כי לנשים ריטואל טיפוח אישי יומיומי פרטי שמגביר את תחושת ביטחון העצמי שלהן.


Carefree FlexiComfort  הנו מגן תחתון דק במיוחד, המיועד לשימוש יומיומי, עם נוחות מושלמת, מגע רך ויכולת ספיגה מעולה. למגן התחתון החדש עיצוב גמיש במיוחד המאפשר התאמה מושלמת לסוג התחתון. Carefree Flexi Comfort מציע איזור ספיגה גמיש בטכנולוגייה מתקדמת המבטיחה תחושת יובש, אווריריות ורעננות.
אריזת Carefree Flexi Comfort תימכר במחיר מומלץ לצרכן של 24.80 שקלים לאריזה המכילה 60 יחידות. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.
כאשר קרפרי הציגה את מגן התחתון הראשון ב1976, המותג הציג לא רק מוצר, אלא גם קונספט חדשני של "רעננות יומיומית",עד היום, מגן התחתון של קרפרי מאפשר לנשים לחיות בתחושה של נוחות מקסימלית בכל רגע נתון וביטחון עצמי גבוה. קרפרי מוכרת את מוצריה כיום ב50 מדינות ברחבי העולם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה