יום שישי, 14 ביולי 2017

קיץ מרהיב עם AHAVA!

חדש! חברת AHAVA משיקה קולקציית מארזי קיץ במהדורה מוגבלת!

קיץ ים בריכה הרבה פינוקיםוכיף, ואין כמו להנות ממארז קייצי וחגיגי של לפינוק מיוחד לחודשי הקיץ, מארזים יפים ומהודרים של חברת  AHAVA שבהחלט כדאי לקבל במתנה או להעניק במתנה לאנשים שאנו אוהבים.
בקולקציה הקייצית שלושה מארזי מתנה בעיצובים שובי לב, צבעים מרהיבים וניחוחות מרעננים המעוררים השראה לחופשה ולבית, כיף לקחת במזוודה לחופשה המושלמת בארץ או בחו"ל, המארזים מאוד יפים וגם נותנים מענה לפינוק ממשי עם מוצרים נהדרים, וגם איכות בלתי מתפשרת של חברת  AHAVA שכל פעם מפתיעה מחדש.
המארזים:

UPLIFTING MINERALS
בניחוח קקטוס ופלפל ורוד
תחליב גוף 250 מ״ל וקרם ידיים 100 מ״ל בניחוח מתקתק של קקטוס ופלפל ורוד, יחד עם ג׳ל רחצה מינרלי 200 מ״ל.

RELAXING MINERALS
בניחוח SEA-KISSED
תחליב גוף 250 מ״ל וקרם ידיים 100 מ״ל בניחוח SEA-KISSED קסום של חופשה אקזוטית, יחד עם ג׳ל רחצה מינרלי 200 מ״ל.

MOOD-BOOSTING MINERALS
בניחוח צבר ומורינגה
תחליב גוף 250 מ״ל וקרם ידיים 100 מ״ל בניחוח מרענן של צבר ומורינגה, יחד עם ג׳ל רחצה מינרלי 200 מ״ל.

קיבלתי להתנסות מארז מקסים של AHAVA בניחוח צבר ומורינגה, מעבר לכך שהניחוח מופלא ממש אהבתי את הניחוח ואת הנעימות שנשארה על הגוף לאחר שימוש בקרם הגוף, ממש אהבתי, קרם הידיים עם הניחוח המיוחד של צבר ומורינגה עזר לי לשמור על כף יד מטופחת והתגבר על היובש שאני סובלת ממנו לאחרונה בכפות ידיי כמובן ששמתי אותו קבוע בתיק, בנוסף יש בערכה סבון נוזלי שנהדר לחופשות וגם טוב שיהיה קבוע במקלחת בזכות הניחוח והמרקם המשגע על הגוף, מוצרים נהדרים שעושים את העבודה וגם גורמים לכיף והנאה.

שלושת המארזים נמכרים בלעדית רק ברשת סופר-פארם במהדורה מוגבלת לקיץ, גם המחיר מפתה: 149₪ בלבד במקום 208₪, בהחלט כדאי להתחדש עם אחת מהערכות הנפלאות של חברת AHAVA .

AHAVA מעבדות ים המלח היא החברה המובילה בעולם בטיפוח מינרלי מים המלח. AHAVA משלבת במוצריה טכנולוגיות חדשניות יחד עם כוחם של המינרלים מים המלח.
כל מוצרי החברה הינם 100% טבעונים, בעלי אישור PETA  תו VEGAN FRIENDLY ואינם מכילים מרכיבים מן החי
.


חטיבת המחקר והפיתוח של AHAVA הממוקמת לחופי ים המלח, שוקדת מעל 27 שנים בחקר המינרלים, רשמה למעלה מ- 15 פטנטים בינלאומיים ופרסמה מאמרים מדעיים חשובים אודות תרומתם המובהקת של המינרלים מים המלח לטיפוח העור.
האיכות הגבוהה והלא מתפשרת של המוצרים הקנו ל-AHAVA שם עולמי, ובקרב הישראלים AHAVA   היא המתנה המבוקשת ביותר לנוסעים  לחו"ל. מוצרי AHAVA נמכרים בלמעלה מ- 30 מדינות, ברשתות מובילות ברחבי העולם ובחנויות קונספט ייחודיות בבודפשט, ברלין, סינגפור ועוד..

קרדיט צילום: מוטי פישביין, AHAVA, גלית נתן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה