יום שני, 11 ביולי 2016

הזמנת בושם אישי - ScentWish

תחשבו שאתם יכולים להנות כל פעם מניחוח בושם שונה בלי להשאר עם בקבוק בושם גדול לאורך זמן,אתם מקבלים כל חודש בושם שמספיק לכם לחודש,בשבילי זה פתרון נהדר כל פעם לחוות ולהנות מריח אחר.
תכירו את מיזם האינטרנט  של ScentWish שבו תוכלו להזמין בושם אישי שמותאם רק לכם,ריח שאתם אוהבים,סגנון שמתאים לכם,ופשוט תהנו מבושם איכותי ויוקרתי במחיר מוזל,אין ספק שבושם טוב הוא בהחלט החבר של כל אישה.
אני מאוד אוהבת בשמים ובכל הזדמנות קונה ומתחדשת אך ערימת הבקבוקים מצטברת ונערמת ,לכן מאוד אהבתי את המיזם של הזמנת בושם לפי שימוש.
איך זה עובד?
זהו שירות חדש המאפשר להתנסות  בכל חודש בבושם  חדש ומותאם אישית, מתוך כ- 350 בשמי מעצבים מובילים,נכנסתי לאתר בצורה ידידותית נשאלתי שאלות כדי להבין איזה סגנון של בושם מתאים לי,לאחר שעניתי על השאלות הציעו לי בשמים שהם יותר בסגנון הניחוח שלי,השירות היה קל וברור,לאחר כמה ימים קיבלתי את ההזמנה שלי בושם קלואה בבקבוק מעוצב שמספיק לחודש.
הבושם מגיע בבקבוק אופנתי, עטוף בנרתיק קטיפה יוקרתי, לאחסון ונשיאה, אהבתי מאוד את העיצוב של הבקבוק ואת הגדול וישר חשבתי איזה נוח לקחת את בקבוק הבושם לחופשה בחו"ל ובארץ.

אהבתי מאוד את הרעיון של בושם במתנה,ניתן להזמין לחודש אחד,ניתן לעשות מנוי חודשי,מאוד מתאים להפתיע כמתנה ליום הולדת,יום נישואים,מסיבת רווקות ,מתנה לאמא ועוד.
תהליך ההזמה באתר:
מענה על שאלון העדפות ריח קצר - המשתמש עונה על שאלון קצר, על מנת לגלות מהו סגנון הבשמים המתאים עבורו- בת כמה את?, מהי העונה המועדפת עלייך בשנה? (קיץ/חורף/סתיו/אביב), מהו המשקה המועדף עלייך? (וויסקי/קוקטייל/שייק פירות/מים/תה צמחים/קפה/יין/מילקשייק), מהו הריח המועדף עלייך? (מאפייה/ים/קטורת/שוק תבלינים/זר פרחים/דשא קצוץ טרי/ספרים ישנים/מטע תפוזים), מהו המאכל האהוב עלייך? (כל דבר מתוק/פירות,ירקות ואגוזים/ מאכלים חריפים/ דג או בשר), היכן היית מעדיפה לבלות? (ללקט פרחים/פעילות ספורטיבית/פיקניק בין העצים/לקרוא ספר בספרייה/ביקור בגן חיות/ הליכה על חוף הים).
בחירה של  3 בשמים אהובים.  
קבלת רשימת בשמים מומלצת - האלגוריתם ממליץ למשתמש על בשמים המתאימים לו, תוך פירוט על מאפייני הבושם ומרכיביו.
יצירת רשימת הבשמים- המשתמש יוצר רשימת בשמים, בהם הוא מעוניין להתנסות בחודשים הקרובים, מתוך כ- 350 בשמי מעצבים מובילים. המשתמש יכול לעקוב אחר ההמלצות של ScentWish, או לחילופין לבחור בשמים אחרים שאותם הוא מעדיף.
בחירת מנוי לאחת מהתכניות - המשתמש נרשם לתכנית מנוי של חודש, 3, 6 או 12 חודשים.
קבלת בושם חדש בכל חודש - המשתמש מקבל אספקה ל- 30 ימים (כ- 4 התזות ליום) של הבושם הנבחר בבקבוק אופנתי בגודל 8 מ"ל, אשר יישלח אליו הבייתה בכל חודש.
מה מקבלים במשלוח?
מחסנית בושם – מחסנית בגודל 8 מ"ל, המכילה את הבושם הנבחר, המחסנית מספיקה ל- 30 ימים (כ-4 התזות ליום) ונשלחת בכל חודש.
בקבוק אופנתי רב פעמי, ב- 2 צבעים לבחירה (ורוד או כסוף) אותו ניתן לקחת לכל מקום, ובו מאחסנים את מחסנית הבושם. הבקבוק מגיע עם ההזמנה הראשונה.
נרתיק קטיפה – נרתיק קטיפה יוקרתי לאחסון הבקבוק. מגיע עם ההזמנה הראשונה.
גלויית מידע והסבר – המכילה הוראות לשימוש בבקבוק וכן הסבר מפורט על הבושם הנשלח, כולל תיאורו המלא, התווים והמאפיינים שלו.
מחירים:
תכנית חודש בחודשו: 69.90 ₪ (ניתן להירשם למנוי של חודש אחד בלבד ולאחר חודש לבטלו, אין התחייבות!)
תכנית 3 חודשים: 203 ₪  (במקום 210 ₪)
תכנית 6 חודשים: 398 ₪  (במקום 419 ₪)
תכנית 12 חודשים (12 בשמים לכל השנה, בושם אחד בכל חודש): 780 ₪  (במקום 839 ₪)
זמן ודרך אספקה:
עבור משתמש חדש - הבושם יארז ויישלח אל הכתובת המבוקשת תוך עד 3 ימי עסקים מרגע סיום ההזמנה.
שליח עד הבית – עד 3 ימי עסקים מרגע יציאת המשלוח - עלות של 17 ₪.
דואר רשום – עד 14 ימי עסקים מרגע יציאת המשלוח – עלות של 7 ₪.
עבור משתמש חוזר – אספקה חודשית של הבושם תישלח אל הכתובת המבוקשת ב-10 לכל חודש.
שליח עד הבית – עד 3 ימי עסקים מרגע יציאת המשלוח - עלות של 17 ₪.
דואר רשום – עד 14 ימי עסקים מרגע יציאת המשלוח – עלות של 7 ₪.
מגוון האפשרויות באתר:
מנוי בושם (חודשי, 3 חודשים, 6 חודשים, 12 חודשים) המאפשר להתנסות בבושם חדש בכל חודש. ניתן לחקור בשמים, להתנסות בהם ולגוון את הניחוח בכל חודש, מבלי להתחייב לבקבוק/ניחוח אחד,יש אפשרות לבקבוק כסוף וורוד,

לאחר ההתנסות בבשמים ומותגים דרך שירות המנוי, המשתמשים יכולים לרכוש און-ליין דרך ScentWish את בקבוקי הבשמים בגודלם ואריזתם המקוריים, במחירים מוזלים ואטרקטיביים.
הענקת מנוי ScentWish במתנה. ניתן להעניק במתנה מנוי לחודש, 3, 6 או 12 חודשים. מקבל המתנה יבחר בעצמו את הבשמים שהוא מעוניין להתנסות בהם, באמצעות לינק למייל, אשר יישלח בתאריך הרצוי.
בכל חודש מומחי הבישום של ScentWish בוחרים את "בושם החודש" – בושם אחד המומלץ לשימוש באותו החודש, תוך מתן פירוט נרחב אודות אותו הבושם.
מצרפת את הקישור לאתר, הנאה מובטחת:
www.scentwish.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה