יום שני, 25 ביולי 2016

מולטי מאם – Multi-Mam • קומפרסים לטיפול טבעי והקלה בפטמות פצועות וסדוקות - מבוססים על פטנט עולמי -

כל אמא יודעת כמה קשה להיות אחרי לידה,כל הגוף עובר שינויים ומסתגל למצב חדש,חלק מהשינויים הוא ההסתגלות להניק את התינוק, לעיתים פעולת ההנקה גוררת כאב.
ולאמא הטרייה שזוהי לידתה הראשונה אין צורך לכאוב ולסבול ברגע שמופיע כאב סביב הפטמה כתוצאה מההנקה, יש בהחלט פתרון, תכירו את הקומפרסים של  Multi-Mam המיועדים לטיפול והרגעה של תופעות הכאב סביב הפטמה, והם מהווים גישה חדשנית לטיפול מיידי וטבעי בפטמות פצועות וסדוקות.

קומפרסים להנקה של Multi-Mam – נועדו לטיפול טבעי והקלה בפטמות פצועות וסדוקות, בגישה החדשנית הכוללת את הקומפלקס של המולקולה הטבעית- 2QR – המהווה פריצת דרך רפואית לטיפול בחיידקים וזיהומים. המולקולה היא למעשה קומפלקס ייחודי של פוליסיכרידים (סוכרים בעלי שרשראות ארוכות המחוברים יחד והם בעלי פעילות כימית מסוימת) שנצמדים לחיידקים מכל הכיוונים ולא מאפשרים להם להיצמד לרקמת הגוף, להתרבות ולהתפתח ובכך בעצם מחסלים אותם. התרכובות יעילה מאוד בחסימת מגוון רחב של חיידקים מזיקים, ומנגד לא משפיעה על חיידקים ידידותיים).
הקומפרסים ספוגים בג'ל ביו אקטיבי המכיל את המולקולה  QR2 אשר מנטרלת את החיידקים המזיקים בדרך יעילה וטבעית, ומשרה תנאים אופטימליים לעור באזור הפטמה.
הקומפרסים מרגישים ומקלים מידית את העור מסביב לפטמה, מפחיתים את הכאב ומפחיתים את הסיכון לזיהומים שעלולים להיווצר בעקבות הסדקים. השימוש בהם מעניק הגנה מפני זיהומים, תומך בתהליך הריפוי הטבעי של הפטמה, ולחלוטין טבעי ונטול חומרים משמרים.
יתרון חשוב של הקומפרסים "מולטי מאם" טמון בעובדה שאין צורך לנקות את הפטמות לפני ההנקה!!
לשימוש יעיל, יש לשים לפחות 10 דקות על הפטמה לפני ההנקה.
בכל אריזה 12 קומפרסים. מחיר לצרכן: כ- 60 שקל.
מיובא ומשווק על ידי חברת התרופות והציוד הרפואי "דרורת". להשיג בבתי מרקחת ברחבי הארץ.
לבירור נקודת מכירה: 03-6822258או בפייסבוק: מולטי מאם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה