יום שלישי, 19 ביולי 2016

חדש מצבר והשף רפי כהן בסדרת סלטי השף,חומוס בסיבוב,סלט ירקות קלויים על האש וסלט חציל בלקני...

חברת צבר אינה נחה לרגע וממשיכה להפתיע בחידושים בתחום החומוס בסדרה חדשנית ביותר שנקראת חומוס בסיבוב,לא סתם חומוס אלא חומוס עם טוויסט חדשני וטעים במיוחד.
אצלנו בבית יש תמיד חומוס במקרר כל הסוגים והטעמים,מאוד נוח במיוחד שאין חשק להכין ארוחת ערב מושקעת,פותחים קופסה ונהנים מארוחה קלילה וטעימה,וששלחו לי לסקירה את הסדרה החדשה חומוסיבוב,ממש הסתקרנתי.
קיבלתי את הסדרה להתנסות ופשוט התפעלתי גם מהטעם הייחודי וגם מהמראה המיוחד של החומוס,הסדרה כוללת שלושה מוצרים חדשים בסדרת הפרימיום "מלך החומוס",עם תוספות שונות ומיוחדות,חומוס עם רוטב חריף לאוהבי הספייסי,חומוס עם רוטב שום מתובל וחומוס עם רוטב גזר ופלפל.

הייחודיות של המראה המיוחד של החומוס שכל תוספת עוברת בצורת ספירלה דרך כל החומוס,מהשכבה העליונה ועד התחתונה ומבטיחה מקסימום טעם בכל ניגוב,החידוש שהתוספת לא נמצאת רק מעל החומוס אלא עוברת בסיבוב בכל הקופסה,אין ספק שזהו חידוש בתחום,כי תמיד הפריע לי שנשאר חומוס ללא תוספת.

ממש כיף לקחת פיתה חמה ופשוט להנות מחומוס בסיבוב ומה צריך יותר בימי הקיץ החמים.
בנוסף חברת סלטי צבר ממשיכה לחדש ולהפתיע בסדרת הפרימיום המצליחה "סלטי השף",השף רפי כהן חשב על חידושים בתחום ונוספו עוד שני סלטים חדשים,טעימים ומיוחדים,סלט ירקות קלויים על האש - מכיל מגוון פלפלים קלויים,אפויים ומוחמצים יחד עם עגבניות קלויות,חציל בלאדי קלוי ורוטב מזרחי עשיר,סלט מדהים בטעמו.
הסלט הנוסף סלט החצילים הבלקני - עשוי מחציל בלאדי מובחר קלוי על האש בשילוב בצל מקורמל שנאפה בתנור,השילוב של החציל עם הבצל המקורמל משגע ומקפיץ כל מנה.

סלטי השף מתאימים לאכילה  לצד החומוס,כריך נקניק,שניצל וסתם כפינוק על לחם,הסלטים מאוד טעימים ובהחלט משדרגים את הארוחה, הסלטים והחומוס סיבוב מושלמים לארוחת ערב קייצית,לא צריך יותר רק לנגב ולאכול,בתאבון.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה