יום שישי, 28 באוגוסט 2015

Nutri Care מציג את פפרמינט אקטיב - Peppermint Active פורמולה המשלבת שמן מנטה, בתוספת שמני ג'ינג'ר ושומר להרגעת המעיים ולהקלה במצבי עיכול לקויים

החגים מתקרבים בצעדי ענק ואיתם מגיעות ארוחות רבות בחיק המשפחה, זמן איחוד שכולל ארוחות חג רבות.
כתוצאה מעומס של מאכלים רבים לעיתים מרגישים אי נוחות במערכת העיכול,כאבים,בחילה,צרבת ועוד.
אני באופן אישי מקפידה לקחת כדורים לצרבת לפני ארוחות גדולות ולפני חגים,ומאוד שמחתי להתנסות בפורמולה מבית Nutri Care שנקראת פפרמינט אקטיב,הפורמולה משלבת שמן מנטה,בתוספת שמני ג'ינג'ר ושומר להרגעת המעיים ולהקלה במצבי עיכול לקויים.




גיל שטרית, נטורופת, מסביר כי הפורמולה מכילה 3 שמנים הידועים, על פי הרפואה המשלימה הטבעית, בהשפעותיהם המיטיבות על מערכת העיכול. הרכיב הפעיל בשמן המנטה, המנטול, מרגיע את שרירי המעי, ממתן התכווצויות מעי הקשורות בגזים ונפיחויות ומקל בסימפטומים תוצאתיים אחרים, הנובעים ממערכת עיכול לקויה. לשמן הגי'נג'ר (זנגביל) יתרונות מוכחים בהקלה על בחילות, הסדרת מיצי העיכול וספיחת גזים. והשומר ידוע ברפואת צמחי המרפא בסגולותיו להפגת גזים, כאבי בטן, מעי רגיז, נפיחות, הקלה על עוויתות ועל מצבי עייפות וכבדות לאחר ארוחה דשנה. הסינרגטיות של שמן המנטה עם שמני הג'ינג'ר והשומר מגבירים את יעילותה של הפורמולה. 
בנוסף הכמוסות מצופות בציפוי אנטרי המבטיח את שחרור החומרים הפעילים במעי ולא בקיבה,וכך גם נמנע טעם הלוואי והצרבת הנגרמים בדרך כלל בעקבות נטילת המנטה ועלייתה חזרה במעלה הוושט (רפלוקס).
הנחיות לשימוש: כמוסה אחת, 1-3 פעמים ביום,בין הארוחות.
המחיר לצרכן: 104 ש"ח למארז של 60 כמוסות.
ניתן להשיג ברשתות הטבע והפארם,בבתי הטבע ובבתי המרקחת המובחרים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה