יום רביעי, 5 באוגוסט 2015

בית נקי עם מוצרי שופרסל חדשים על המדף......

המותג שופרסל מוכיח כל פעם מחדש שחשוב לו להביא מוצרים חדשים בכל התחומים ולהקל עלינו בכיס, הפעם אני מתנסה במוצרי נקיון לבית.
נוזל לניקוי רצפות שופרסל:


הנוזל מגיע בניחוח מרכך כביסה, אני בחרתי את הנוזל הסגול ריח משגע, כשאני מנקה חשוב לי מאוד שישאר ריח טוב לאחר השטיפה,בעבר הייתי שמה מרכך כביסה ועכשיו זה ממש פשוט נוזל לניקוי רצפות בניחוח מרכך כביסה.
אהבתי את הניחוח לאחר השטיפה הרצפה מבריקה,נשאר בישום לאורך זמן,לא נשארו סימני שטיפה על הרצפה,והנוזל עדין לעור הידיים, מוצר מעולה מבית שופרסל במחיר משתלם במיוחד,גם חסכון כספי וגם מוצר איכותי.
בכל בית מפעילים מכונות כביסה בלי סוף ואני אוהבת שהכביסה יוצאת נקייה ושנשאר ריח טוב על הבגדים וגם שהמוצרים יהיו במחירים סבירים, מותג הבית שופרסל מציג מרכך כביסה מרוכז וקפסולות ג'ל לכביסה.


מרכך כביסה מרוכז שופרסל:
כשפתחתי את הפקק התפעלתי מהניחוח ממש אהבתי, המרכך סופר מרוכז כך שעוצמת הניחוח נשארת לאורך זמן,פי 4 בבישום והתחדשות הכביסה, המרכך מבוסס על טכנולוגיית הקפסולות החדשנית, משחררת ומפיצה ניחוח בושם נפלא.
לצד כל מרכך יש גם ג'ל כביסה, אני באופן אישי עברתי להשתמש רק בג'ל לכביסה ובעיקר בקפסולות ג'ל,מאוד נוח,לא מלכלך את מכונת הכביסה,פחות תיקונים בגלל סתימות של אבקת כביסה, ובנקיון נהדר.
קפסולות ג'ל כביסה סופר מרוכז שופרסל:
הייחודיות של הקפסולות נוחות לשימוש שמים ישר בתוך המכונה, הקפסולה מתמוססת בקלות כבר בטמפרטורה של 30 מעלות, הניקוי יסודי מאוד גם לכתמים בזכות אנזימים להסרת כתמים,מוצר מעולה שגם חוסך בהפרש מחירים לצרכן.
הקופסה מכילה 22 קפסולות במחיר 20 ש"ח.
ממליצה להכנס לסניפי השופרסל ולהתרשם ממגוון המוצרים שמגיעים בשלל ריחות וצבעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה