יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

LE BISTRO BAR מסעדה מומלצת לכל המשפחה במתחם עזריאלי חולון....

חופש גדול מחפשים איפה לאכול עם הילדים ולהנות, אני ממש ממליצה על מסעדת לה ביסטרו בר במתחם עזריאלי בחולון,מבחר גדול ,טעים ביותר,ארוחות עסקיות מיוחדות לילדים,ויחס אישי.


אני ביקרתי במסעדת לה ביסטרו בר וממש התרשמתי, ואני רוצה לשתף בחווית הטעימה שלי,אהבתי מאוד את המגוון מתפריט מתחלף כל שבועיים של תבשילים ביתיים מיוחדים,כמו מרק קובה סלק,סופריטו בקר עם תפוחי אדמה,מוסקה,קציצות דגים עם קישוא בצל ואריסה ועוד,כל זה בנוסף לתפריט הקבוע.
משעה 17:00 עד 21:00 כל יום מבצע בירה ללא תחתית, מילוי חופשי של בירה ב-50 ש"ח.
הלחמים והלחמניות להמבורגר נאפים במקום ומוגשים טרי טרי ללקוח.
ועכשיו חדש חדש מסעדת לה ביסטרו משיקה לכבוד חופשת הקיץ תפריט ארוחות ילדים במחירים הוגנים.
תפריט הילדים כולל מנות שילדים אוהבים: שניצל + תוספת (סלט, צ'יפס או תפוחי אדמה בתנור) ב-34 שקל, פיצה אישית על לבנים ב-25 שקל ומבחר מנות של פסטה (פנה או ספגטי) עם רטבים שונים ב-34 שקל. בכל הזמנת ארוחה ניתן להזמין כוס גזוז ב-3 שקלים.


מה טעמנו במסעדה:
התחלנו עם בירה אלכסנדר בירת בוטיק ישראלית וסיידר סומברסבי שיכר תפוחים.


למנות ראשונות:
קרפצו סלק, כמה טעים פרוס דק דק עם תיבול של שמן זית,בלסמי מצומצם,ומעל אגוזי מלך,סלרי,אגס,תפוח,גבינת פטה,חמוציות ומלח ים אטלנטי, מנה עדינה בטעם עם שילוב טעמים מיוחד,ממש אהבנו, 24 ש"ח.


קרם חצילים, זוהי מנה שבהחלט מהווה תחליף מדהים לסביח ולאנשים שפחות מתחברים לחומוס,לא האמנתי שהמנה עשוייה מחצילים,טעים ביותר,חציל בלאדי במרקם קטיפתי עם טחינה,שמן זית שום ולימון,מוגש עם ביצה קשה  ולחם הבית בצד, מנה מעולה ומיוחדת, 26 ש"ח.


ניו-יורק סלייס סטייק, סטייק סינטה נטול שומן וממש רך מוגש עם סירות תפוחי אדמה,מנה מצויינת הסטייק עשוי נהדר,אני הוספתי סלט קצוץ וממש נהניתי, 98 ש"ח.


המבורגר, שקיבל ציון 9.2 מקהילת ההמבורגר בארץ, מאוד עסיסי עשוי מבשר משובח שנטחן במקום,מוגש עם לחמנייה שאופים במסעדה,עם תוספת של בצל סגול,חסה,עגבנייה,מלפפון חמוץ,וליד סירות תפוחי אדמה,כיף להנות מכל ביס והמחיר 57 ש"ח.


מי השף של האוכל המשובח במסעדת לה ביסטרו בר:
על התפריט העשיר אמון השף עימאד שורבג'י, אשר זכה במדליית כסף  בתחרות מתוך 2500 שפים מכל העולם בלוקסמבורג בתחרות "גביע העולם בבישול"  World Culinary Cup. התפריט משלב את הטעמים והריחות של מסורת מסעדות הביסטרו של פריז וניו-יורק, עם מנות מקומיות ואהובות. התפריט כולל גם מבחר מנות ראשונות, ביניהן קרפצ'יו סלק, קרפצ'יו בקר, כרובית בטחינה ועוד ומגוון מנות עיקריות גדול שעונה על כל טעם ודרישה. רשימת העיקריות כוללת בין השאר מבחר תבשילים ביתיים ביניהם מרק קובה, סופריטו בקר עם תפוח אדמה, מוסקה, קציצות דגים,  מנות פסטה תוצרת בית ברטבים שונים, ניוקי ערמונים, פפרדלה עם פירות ים, שלל סלטים בשילובים שונים, מחבת פירות ים עם יין לבן על מצע ניוקי, סטייקים, המבורגים וקבבים אוריינטליים שנטחנים במקום, שניצלים עם פירה, סטייק סלמון, טבעות קלמארי ועוד ועוד. 



תגיעו לבקר ממש כדאי LE BISTRO BAR  פועלת 7 ימים בשבוע, החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד אחרון המבקרים.
אתר המסעדה, http://lebistro.rest.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה