יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

מיץ ענבים תירוש של יקבי כרמל לקראת חגי תשרי...

קיבלתי במיוחד לקראת החגים את בקבוק התירוש כרמל, מיץ ענבים טהור,טבעי ומרענן שמיוצר מ-100% ענבים,מכרמים הפזורים ברחבי מדינת ישראל.


תירוש אצלנו בבית זהו מוצר חובה לכל ימי השנה, כי בכל ערב שישי אנחנו עושים קידוש שמאחד בין כל המשפחה,והכי כיף לברך עם מיץ תירוש מתוק וטעים שמיוצר ללא סוכר,ללא תוספת מים,ללא חומרים משמרים או תוספות צבע אחרות,איכות ששמורה לתירוש הכי טעים תירוש של כרמל.
אני מאוד אוהבת את הטעם ,טעם של ענבים,מרגישים את הטעם של הפרי,ונהנים מכל לגימה.
הידעתם?
תירוש לבן מיוצר ברובו מענבי מוסקט אלכסנדרוני וענבי קולומבאר,והתירוש הסמוק מיוצר רובו מענבי קריניאן.
תהליך הייצור של תירוש כרמל:
התירוש מיוצר מענבי איכות, בעיקר קריניאן, טמפרניו וארגמן, הגדלים בתנאים אופטימליים, נבצרים בהבשלה מלאה ולאחר השרייה קצרה נסחטים כדי לייצר מיץ ענבים טבעי לקידוש, להבדלה ולהנאה.
תירוש עוד מוזכר במקורות ויש בתירוש הרבה ברכה לכן הוא משתלב עם קידוש וחגים.
וְלָקַחְתִּי אֶתְכֶם אֶל אֶרֶץ כְּאַרְצְכֶם אֶרֶץ דָּגָן וְתִירוֹשׁ אֶרֶץ לֶחֶם וּכְרָמִים אֶרֶץ זֵית יִצְהָר וּדְבַשׁ (מלכים ב, יח, ל)
תירוש הוא מיץ ענבים המופק מענבים שאינם עוברים תהליך תסיסה, ועל כן לא נוצר בו אלכוהול כמו ביין. בבתים רבים בישראל שותים מיץ ענבים בקידוש של שבת ובחגים. סקר שנעשה לאחרונה העלה ששני שליש מהאוכלוסייה בישראל שותים מיץ ענבים לארבע כוסות של ליל הסדר, אם כי, לרוב התירוש משמש לקיום מצוות ארבע כוסות בליל הסדר על ידי הילדים.
ואיך  תירוש תורם הבריאות?
מחקרים רבים בדקו האם מיץ ענבים מכיל את התכונות של היין האדום בכל הקשור למחלות הלב, והתשובה חיובית. המרכיבים הלא אלכוהוליים המצויים גם במיץ, הם חומרים כימיים המצויים בקליפת הענבים האדומים ותורמים להעלאת 'הכולסטרול הטוב' ,(HDL) מונעים הצטברות של שומנים בכלי הדם ובעיות אחרות.
מרוב המחקרים עולה, ששתיית מיץ מענבים שנסחטו באופן לא מסחרי, תורם לבריאות  ומיטיב במגוון תחומי בריאות כמו, מניעת הסתיידות עורקים, מניעת עצירות, סיוע להפחתת משקל, חיזוק הקולגן, שיפור מראה העור, הורדת בצקות ריפוי דלקות בדרכי השתן, בגרון, בקיבה ובמעיים. ויש הטוענים כי שתיית כוס תירוש ביום תפחית ותמגר אף כאבי ראש כרוניים.
מחיר מומלץ לצרכן: 15.90-17.90 ש"ח
ניתן להשיג ברשתות השיווק
יקבי כרמל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה