יום ראשון, 2 באוגוסט 2015

רומיקוב המצאה ישראלית של חברת קודקוד.....

להגיע לחברת קודקוד ולראות את שלל המשחקים גרם לי לכיף גדול, באמת אושר צרוף לראות איזה משחקים נפלאים יש לילדים הודות לחברת קודקוד, והכי חשוב שהמשחקים גורמים לזמן איכות נפלא עם הילדים.


הוזמנתי לערב של כיף להכיר מקרוב את משחק הרומיקוב הנוסטלגי, ולהפתעתי הרבה למדתי רבות על המשחק הנפלא הזה שזכור לי עוד מלפני שנים רבות.


רבים לא יודעים שהמשחק הוא המצאה ישראלית כחול לבן, רמיקוב נמכר בלמעלה מ-50 מדינות בעולם,תורגם ל-24 שפות והומצא ע"י אפרים הרציאנו אביהם של  מיכה ומריאנה בעלי חברת קודקוד.
המשחק שפותח בשנות ה-30  ומוכר כמעט בכל בית בישראל, ובעשרות מדינות בעולם, הוא משחק היצוא מס' 1 של ישראל! ונתפס כאחד משלושת משחקי המשפחה המובילים, האהובים והנמכרים ביותר בעולם,והכי גאווה מיוצר במפעל בערד.


לאחר מות ההורים במטרה להנציחם, יזמו מיכה ומריאנה את אליפות הרומיקוב לכל אותם חובבי הרומיקוב במושבעים ברחבי העולם. פעם שלוש שנים, בכל ארץ בה משווק הרמיקוב, מתקיימת תחרות מקומית והאלוף המקומי יוצא לתחרות העולמית על חשבון החברה בישראל.
משנת 1991, כל 3 שנים מתקיימות תחרויות רומיקוב בעשרות מדינות בעולם. המנצח בכל מדינה זוכה לייצג את מדינתו באליפות העולם ברומיקוב (הזכייה כוללת אירוח מלא מפנק למשך 3 לילות), הנערכת בכל פעם במקום מיוחד אחר. תחרויות ואליפויות אלו מהוות אירוע מכונן עבור קהילת שחקני הרומיקוב והביקוש והציפייה להם גבוהים.
במפגש שיחקנו ברמיקוב ובהחלט נהניתי המשחק גורם לחידוד הזכרון ולהנאה צרופה, בהחלט משחק כיפי מאוד לשחק בו כל המשפחה, קצת לעזוב את הפלאפונים מחשבים טלויזיה ולחזור להווי של משפחה שנהנית ביחד.


היתרונות של הרומיקוב שהוא מאוד קל להבנה ויוצר שעות רבות של הנאה מהמשחק, בחברת קודקוד יש הרבה סוגים של רומיקוב לילדים,לטיולים,מארזי עץ,ובקרוב יוצאת גרסת וינטאג' ,ממש התפעלתי מאוסף הקופסאות.




אני ממליצה להכנס לקישורים המצורפים:

ניתן לשחק חינם אונליין:
כמו כן ניתן להוריד את האפליקציה בחנויות גוגל פליי ו-אפל סטור.
אתר קודקוד -http://www.kodkod.co.il/
פייסבוק קודקוד - https://www.facebook.com/kodkodgames?fref=ts
באליפות ישראל ברומיקוב שתתקיים ב-10/9/15 בקראון פלזה סיטי סנטר בת"א, ישתתפו 60 שחקנים מקצועיים, ואולי סוף סוף יהיה לנו אלוף עולם מישראל, משלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה