יום שני, 3 באפריל 2023

מנקים ומקרצפים לפסח? חברת "נס הטבע" מאחלת חג שמח ומציעה להיעזר בתוסף התזונה הנוזלי ביוטין – אחד הכלים להתמודדות עם חולשה כללית ועייפות

מנקים ומקרצפים לפסח? חברת "נס הטבע" מאחלת חג שמח ומציעה להיעזר בתוסף התזונה הנוזלי ביוטין, אחד הכלים שעשוי לסייע להתמודדות עם חולשה כללית ועייפות ולשיפור מראה השיער והציפורניים.

קרדיט צילום: פרסום פוליטי

בשנה האחרונה במיוחד לאחר שחליתי בקורונה, אני מרגישה תחושה של עייפות יותר מהרגיל, ונשירת שיער יותר מוגברת, שמחתי מאוד לקבל להתנסות את תוסף התזונה הנוזלי ביוטין של חברת "נס הטבע", חברה מצויינת לתוספי תזונה , אני מתכוונת ליטול את הביוטין באופן קבוע כדי להרגיש יותר חיונית ופחות עייפה, מאוד מאמינה בעוצמת תוספי התזונה, וחשוב לי לשמור על עצמי, ולאחר שנחשפתי למידע הכל כך חשוב על התועלת של הביוטין לגופנו, אני בהחלט שמחה על כך, כמובן שההמלצה שלי אינה מחליפה ייעוץ רפואי.

אברהם מור קצב, נטורופת והרבליסט קליני ND, MA CIH, יועץ למותג תוספי התזונה וצמחי המרפא  NES של החברה, מסביר:

"לביוטין – המוכר גם בשמות ויטמין 7B, ויטמין H וקואנזים R, תפקיד חיוני בפעילותם של אנזימים שונים ובין השאר, הוא דרוש לייצור שומנים, להפרשת תוצרי הפירוק של חלבונים שונים ולפירוק חומצות אמינו של אנזימים שונים. הוא שייך לקבוצת הוויטמינים B וככזה, הוא מסיס במים ולא נאגר בגוף. הגוף זקוק לכמות קטנה ממנו ועל פי רוב ניתן להשיגו בכמות מספקת ממאכלים שונים ובהם כבד, חלמון ביצה, סלמון, שמרים, מוצרי חלב, אבוקדו, אגוזים ועוד.

חוסר בביוטין עלול לגרום לעור יבש, פריחה, ציפורניים שבירות או סדוקות, חולשה, עייפות, איבוד תיאבון, שיער דליל ונשירת שיער. חוסר ממושך וחמור עלול לגרום לבעיות שונות ובהם דיכאון, כאבי שרירים, אקזמה, דלקת בלשון ובעיות נוירולוגיות שונות. הביוטין של NES מיוצר בטכנולוגיה ייחודית ("אולטרה-סוניק") הממקסמת את ספיגתו בתאי הגוף".

להשיג בחנויות הטבע, בתי מרקחת, קליניקות לרפואה טבעית, משווקים מורשים ברחבי הארץ ובאתר IPHRMA. פרטים באתר

מרבית מוצריו של מותג NES לתוספי תזונה וצמחי מרפא – מבית חברת "נס הטבע" – מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית הממקסמת את ספיגתם בתאי הגוף. המוצרים מבוססים על צמחים אורגניים, נוזליים ונוחים לבליעה והם כוללים צמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים. התהליך הטכנולוגי גם מאפשר לשלב באותה תמיסה מספר רב של צמחי מרפא, במטרה לסייע ולתמוך בתהליכי ריפוי שונים של מגוון בעיות בריאותיות.

המוצרים הם פרי פיתוח ישראלי והם מיוצרים בישראל במפעלים מורשים ועפ"י כל התקנים המחייבים בתחום. את מוצרי החברה ניתן להשיג בחנויות הטבע, בתי מרקחת, קליניקות לרפואה טבעית, משווקים מורשים ברחבי הארץ ובאתר IPHRMA. פרטים באתר

תוספי התזונה של "נס הטבע" אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא, לטפל, לאבחן או למנוע מחלה כלשהי. בכל בעיה רפואית יש להתייעץ עם רופא מומחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה