יום שני, 3 באפריל 2023

זמן קריאה – "אור בקצה קומראן" מאת עדייה שפירא…

הספר "אור בקצה קומראן " מאת עדייה שפירא, לוקח את הקוראים לנבכי ההסטוריה לתקופת בית שני, דרך סיפור הפנטזיה המסתורי, נכנסים לתקופה קדומה לחייהם של כת האיסיים שחיו באזור קומראן תקופה הסטורית חשובה ומעניינת, וסיפור על עוצמה והתגברות על מכשולים בדרך למימוש עצמי.

בספר זה מגלים הקוראים את סודותיה של כת האיסיים, שחייתה באזור קומראן בתקופת בית שני, בעיצומן של הרדיפות אחר ישוע הנוצרי הקרוי משיח.
הספר עוסק בשני בני דודים – נמרוד ואסף, אשר בשנות העשרים לחייהם מחליטים להצטרף אל הכת ולעזוב את משכנם הנוח בצפון ארץ ישראל. הם נכנסים לנבכי הכת – נמרוד מקבל הכשרה של מנהיג פוטנציאלי, ואילו אסף מקבל הכשרה כרופא מהכוהן אסא, שומר ארון הקודש בכת.
במהלך העלילה, מקבל סיפור חייהם של השניים תפנית משמעותית: נמרוד מקבל מסרים ממלאכי עליון כי עליו לכנס את צעירי הכת לפעילות עצמאית שאינה מקובלת בכת, ואילו אסף מתאהב בבת דודתו הרחוקה מרים, הנמצאת בכת הרבה לפניו. מרים משיבה אהבה לאסף ונזכרת בחייהם הקודמים שבהם היה אחיה התאום, עת שימשה כוהנת מצרייה במצרים, ואילו נמרוד נתקל בקשיים עצומים בדרכו החדשה לאמונה ולמנהיגות, שהסתיימו בטרגדיה.

זהו ספר פנטזיה רווי מתח, מסתורין, אהבה, הרפתקה ובגידה, על יכולתם של אנשים להתעלות ולהתגבר על אתגרים בנתיב חייהם בדרך למימוש עצמי. ברקע, הוא מפיח חיים בתקופה חשובה מאין כמותה בהיסטוריה של העם היהודי.
הספר מבוסס על ידע רוחני מזכרונותיה של הסופרת מגלגול קודם בתקופה ההיא.
עדייה יועצת ומורה רוחנית מעל ל-30 שנה.

קישור לרכישת הספר

הספר: אור בקצה קומראן

מאת: עדייה שפירא

צמרת הוצאה לאור

164 עמודים, 78 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה