יום ראשון, 9 בפברואר 2020

" Netaרוקחות מהטבע" מציגה את "מרכוזית" ו"מרכוזית H", העשויות לסייע בהתמודדות עם קשיי קשב וריכוז...

חברת " Neta- רוקחות מהטבע", המתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא, מציעה את "מרכוזית" ו"מרכוזית H" - תכשירים צמחיים, העשויים לסייע בהתמודדות עם קשיי קשב וריכוז, ועם תופעות של היפראקטיביות והתנהגות אימפולסיבית. שני התכשירים עשויים מרכיבים צמחיים וטבעיים בלבד, ללא כל חומרים משמרים.

"תקופת המבחנים בבתי הספר, בתיכונים ובאוניברסיטאות בעיצומה ולמי מאיתנו שמתקשים להתרכז, התקופה מלחיצה שבעתיים", מסבירה הנטורופתית של Neta, דיאנה ספירין. "תמצית 'מרכוזית' מכילה בקופה, ג'ינקו בילובה, גוטה קולה, רוזמרין, וויטניה ושיזנדרה, המוכרים ברפואה הטבעית כעשויים לסייע בשיפור הזיכרון, הריכוז, החשיבה וזרימת הדם", אמרה.
יש ילדים שמאוד סובלים מהפרעות של קשב וריכוז, לאותם ילדים נדמה שממש לא מבינים אותם והם חיים עם קושי עצום כי אין להם שקט פנימי ומנוחה, וההתנהגות שלהם ממש בלתי נשלטת, לכן בעיניי תוסף תזונה בהחלט יכול לעזור, אין מה להפסיד כי התסכול מאוד קשה גם להורים וגם לילדים, חברת נטע רוקחות מהטבע מומחית בתוספי תזונה על בסיס צמחי מרפא, ותוספי התזונה החדשים שלה מרכוזית, ומרכוזית H ,בהחלט יכולים לעזור בהתמודדות הזו, והכי חשוב שהרכיבים צמחיים וטבעיים וללא חומרים משמרים, כמובן שזה לא מחליף ייעוץ מקצועי אבל תזכרו שידע זה כח.

"מי שמתמודד גם עם תופעות של אימפולסיביות והיפראקטיביות, עשוי למצוא שתמצית 'מרכוזית H' עשויה לסייע לו בנוסף, גם בהתמודדות איתן. התמצית מכילה בקופה, רוזמרין, ג'ינסנג סיבירי, בבונג, מליסה, סקוטלריה ופסיפלורה, המוכרים ברפואה הטבעית כעשויים לסייע באיזון מערכת העצבים ובשיפור יכולת הלמידה והריכוז.
ספירין ממליצה גם לשמור על אווירה שקטה, להימנע מצלילים חדים ומצבעים בהירים מדי, כמו כן, מומלץ להוריד מהתפריט מזונות אלרגנים כמו חיטה, תירס, סויה, מוצרי חלב, פרי הדר וצבעי מאכל ולהפחית בצריכת סוכרים, מומלץ גם להרבות בשתיית מים ותה צמחים (ג'ינג'ר, קמומיל), לבצע פעילות גופנית יומית בת 30 דקות ולהוסיף גם תרגילי נשימה והרפיה, דמיון מודרך או מדיטציה.
התכשיר בעל תו תקן  .GMP
כשר למהדרין בהשגחת הרב רובין, ובהשגחת הרבנות בית שמש.
מחיר מומלץ: 159 ש"ח לבקבוק המכיל 100 מ"ל.
להשיג בבתי טבע ובבתי מרקחת פרטיים ודרך האתר:  http://www.netapharm.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה