יום שישי, 28 בפברואר 2020

לכבוד חג פורים, מציע סטודיו "אהבה קטנה" להפתיע עם משלוח מנות ובו קופסת איחולי "טונה שמחה"....

סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, מציע לכבוד חג פורים להפתיע את החברים והמשפחה עם משלוח מנות ובו קופסת איחולי "טונה שמחה" בדגמים מיוחדים לחג, הסטודיו מציע גם מדבקות אישיות, מעוצבות ועליזות – לחג שמח באמת!

משלוח מנות היא אחת ממצוות חג פורים ומטרתה להרבות אחווה ורעות בעם ישראל, לפי המצווה, על כל אחד לשלוח לפחות לאדם אחד משלוח מנות, הכולל מינימום שתי מנות מזון (אחת ממטרות החג היא לספק צורכי מזון לעניים, כדי שיוכלו לערוך את סעודת פורים), כיום נהוג להמיר את שתי מנות המזון בשתי קופסאות שימורים כשאחת מהן, לפחות, היא קופסת שימורים של דגים (טונה, סרדינים וכדומה).
אני מאוד מאוד אוהבת את חג פורים ואת כל השמחה שיש בחג הזה, כיף לתת משלוחי מנות וכיף לקבל משלוחי מנות, זהו מנהג קבוע שלנו כל שנה בחג הפורים, מאוד אהבתי את הרעיון היצירתי של סטודיו אהבה קטנה, הקופסה של טונה שמחה בהחלט מאוד ייחודית ומאפשרת לתת תשומת לב לאנשים שאנחנו אוהבים עם הפתעה נהדרת, בהחלט משלוח מנות אישי ושונה עם רעיון מאוד מקסים, אני מאוד אוהבת את מגוון המוצרים המקסימים של סטודיו אהבה קטנה וממש ממליצה להכנס לאתר ולהתרשם, בהחלט יש הרבה הפתעות ורעיונות מקסימים.

קופסת "טונה שמחה" מזכירה בסגנונה קופסת שימורים קטנה של טונה, רק שהיא מכילה דגיגי שוקולד מוזהבים! לתווית שעל הקופסה ניתן להוסיף אמירה אישית, כמו למשל: "טונה שמחה", "טונה של אהבה" ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה