יום ראשון, 9 בפברואר 2020

זמן קריאה - מבזק לוהט מאת ג'ואנה לין....

מבזק לוהט מאת ג'ואנה לין הוא רומן עכשווי, שנון ויפהפה שחושף את הקורא לנעשה מאחורי הקלעים של תעשיית החדשות ומוכיח שיש סיכוי נוסף לאהבה גם כשכבר נראה שהכול אבוד, יש משהו בספרי אהבה שגורמים לי לקרוא אותם ופשוט להנות מקריאה קלילה וכיפית, כשקראתי את הספר מבזק לוהט בהחלט נהניתי מקריאה שוטפת ללא הפסקה, התחברתי לגיבורת הסיפור לילי גרייפר , דמות של אישה עוצמתית וחזקה שאינה מוותרת לעצמה גם שקשה לה מאוד, היא נחושה בדרכה ובהחלט אשיה עם עמוד שדרה.
בספר מבזק לוהט יש חיבור עוצמתי בין המפיקה לכתב איתן הראל, מתחיל בינהם מתח שעובר לסיפור אהבה, בספר מקבלים שיעור על קריירה וזוגיות ומה המחיר של קריירה תובענית, אפשר ללמוד על מינונים ועל עוצמות של חריצות מאוד גבוהה ואיך בעצם מאזנים בינהם, בהחלט ספר שכיף לקרוא.
ג'ואנה לין זהו שם עט של הסופרת, שיודעת היטב כיצד נראים החיים מעברה השני של עדשת המצלמה.


איתן הראל
אני לא גבר של אישה אחת. אני גם לא מתכוון להיות. אני כתב מבריק שלא בוחל באמצעים כדי להשיג את מה שאני רוצה, בין שזו אישה יפהפייה ובין שזו חדשה מרעישה. עכשיו, בעקבות השערורייה האחרונה שבה הסתבכתי ובגללה נאלצתי לעזוב את מקום העבודה שלי, אני מבין שאין לי ברירה ושעליי להשתנות.
לילי גרייפר
אני אישה של גבר אחד. מעולם לא חשבתי שהתא המשפחתי הקטן שבנינו יעבור טלטלה שתפרק אותנו, אבל הייתי עיוורת. הבועה שבה חייתי התפוצצה בפניי ביום שבו סיפר לי שהוא עוזב את הבית, שיש לו מישהי אחרת. ניסיתי לשקם את חיי ולחזור לשגרה, לקריירה המצליחה שטיפחתי במשך שנים, אבל דבר לא הכין אותי לכתב החדש, שמצליח להוציא אותי מדעתי ולסבך אותי במה שעלולה להיות השערורייה הבאה...
הספר: מבזק לוהט
מאת: ג'ואנה לין
302 עמודים, 98 ש"ח
הוצאה לאור יהלומים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה