יום ראשון, 9 בפברואר 2020

זמן קריאה -"הכתר אותי" רומן אירוטי אחרון בטרילוגיה המלכותית של ג'נבה לי...

בימים אלו יצא לאור הרומן האירוטי "הכתר אותי" מאת ג'נבה לי, זהו החלק השלישי והאחרון בטרילוגיית הסאגה המלכותית,קדמו לו: שלוט בי ו-כבוש אותי,ועכשיו הכתר אותי, זמין לרכישה בגרסה המודפסת, אני בטוחה שמי שקרא את שני החלקים הראשונים מאוד סקרן לקרוא את ההמשך' ולדעת איך מסתיים סיפורם של אלכסנדר וקלרה שנלחמים כל העת על אהבתם...

העולם ניסה לקרוע אותי מזרועותיו, אך אלכסנדר נאבק עליי, תובע עליי את בעלותו. אני שייכת לו - גוף, לב ונפש, גיליתי את כוחי בו. בשליטתו, באהבתו.
למרות זאת, המשכתי להרגיש באפלה המאיימת להטיל את צילה עלינו, מאיימת להכריע אותנו, חשבתי שאני יודעת מה יהיה משקל נישואיי לאלכסנדר, כיצד ישפיעו על עצמאותי, על הקשר בינינו. טעיתי.
למרות הקשיים בדרך, נאבקים אלכסנדר וקלרה על אהבתם, ונאלצים לעמוד מול שעתם המאתגרת ביותר בסיום המסחרר של טרילוגיית הסאגה המלכותית.

ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט
www.bookme.co.il
הספר:הכתר אותי
מאת: ג'נבה לי
הוצאת ספר לכל
264 עמודים, 98 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה