יום שלישי, 23 ביולי 2019

זמן קריאה - על אספרסו קצר, אוסף סיפורים מאת קרלוס גולדברג...

הספר "על אספרסו קצר" מאת קרלוס גולדברג , מאגד בתוכו סיפורים קצרים, נוגעים, כנים ויפים על זיכרונות נצורים בחיים רגעים קטנים אך עמוקים המשאירים עקבות בתלם ומתפרצים בצמתים בחיים, בכתיבה קולחת, מהפנטת, ישירה, מטלטלת ובה בעת מערסלת, המחבר מאפשר הצצה נדירה אל עולמות של אחרים, המתחבאים בעצם אצל כל אחד מאיתנו.

בקובץ סיפורים יש יתרון שכל סיפור בפני עצמו, ואפשר לקרוא בכל פעם סיפור אחר עם נושא אחר, בסיפורים יש מסר לחיים, אירועים שיכולים לפגוש כל אחד מאיתנו, והרבה מחשבות והרהורים בעקבות קריאת הסיפורים על החיים, ואפשר לקרוא אותם גם עם אספרסו קצר בבית קפה או בבית...
קרלוס גולדברג, סופר, תושב מושב רמות נפתלי, פרסומים קודמים: "נשות חיינו" ו"שבעה מיליון צעדים". עולמו מתחלק בין כתיבה, המגרש החינוכי, תחום הספורט – בין החלוצים בארץ במסעות ובמרוצים רגליים ארוכים מאוד ובין המשק החקלאי. 
עמוס עוז (2017) על ספרו "שבעה מיליון צעדים": 
"קראתיו בהנאה והתפעלות. נדמה לי שהמסע הפיזי המפרך שלך היה גם מסע רוחני, ובספרך אתה מביא עמך מן המסע הזה כמה תובנות מרתקות, הן תובנות על הטבע והן תובנות על טבע האדם. כל אלה מתוארים בספרך עד שהקורא (הזה) חש כאילו גם הוא היה שם קצת".

הספר: על אספרסו קצר
מאת: קרלוס גולדברג
הוצאת צמרת
104 עמודים, 68 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה