יום שני, 22 ביולי 2019

זמן קריאה - אהבה בשני קולות מאת מיכאל חוברה...

קיבלתי לסקירת קריאה את הספר  “אהבה בשני קולות” מאת מיכאל חוברה, זוגות נשואים יכולים בהחלט להזדהות עם חלק מהסיפור,  ענת ויובל, זוג נשוי בשנות הארבעים , זוג שנראה למי שמביט מבחוץ שהדשא שלהם ירוק, והם חיים נהדר, משפחה מאושרת, בית אוהב לשתי המתבגרות, יובל אל”מ וטייס קרב בהכשרתו, פרש לגימלאות ופתח חברת סטארט-אפ בתחום אבטחת מידע לטלפונים סלולריים, יובל בעל מסור ונאמן לענת ואב קשוב מאוד לבנותיו.

ענת אשתו של יובל רואת חשבון  בכירה, הקריירה מאוד חשובה לה, והיא מעדיפה להיות יותר בעבודה,ובסתר ליבה חולמת ומפנטזת על אהבה סוערת, שתלבה את כל חושיה, בגלל המצב הרגשי שלה היא נסחפת לפרשת אהבים ולפנטזיה גדולה בחלומותיה, היא עובדת בעבודה תובענית, וענת אישה קרייריסטית שנהנית להיות בעבודה יותר מאשר בבית, היא זוכה להערכה רבה  מצד הבוסים, הלקוחות ושאר העובדים.
הריק הרגשי שלדעתה היא חווה בבית מוביל אותה לחלום על אהבה סוערת, יצרית,  ולא עובר זמן והיא נענית לחזוריו של אחד הלקוחות הגדולים של החברה, ולאט לאט היא נסחפת לפרשת אהבים   וחיה בפנטזיה אחת גדולה לגביו , ולגבי הקשר ביניהם.
ומפה מתחיל הריחוק בין ענת ליובל, פחות תקשורת, התנהלות על אוטומט, חיים שגרתיים, ואין מצידם שום רצון לשנות את זה, הספר בהחלט מעורר מחשבה לגבי הקשר הזוגי, ההתנהלות על אוטומט, והתרחקות בגלל עבודה,השגרה, עייפות, החיים ועוד... יובל מגלה על הרומן, ומפה כל הקרקע היציבה שהוא נשען עליה בחייו משתנה, והוא חייב לעשות סדר בתוהו ובוהו שאוחז בחייו, מטייס שאינו מחצין רגשות, שיודע לקבל החלטות בקור רוח, הפעם זה שונה כי מדובר באשתו אם ילדיו שהחליטה לוותר על נאמנותה לבעלה וללכת בעקבות היצרים הכמוסים שלה, איך הוא ילחם על אהובתו, כדי לצאת מהמשבר שפקד אותם, האם יכבוש את ליבה בחזרה? הסופר מיכאל חוברה שזהו ספרו הראשון בהחלט כתב רומן מעניין על זוגיות, משברים בזוגיות, על החלטות, בחירות בחיים ובעיקר על הרצון של כולנו להיות נאהבים.

הספר: "אהבה בשני קולות
מאת: מיכאל חוברה
הוצאת צמרת
298 עמודים, 84 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה