יום חמישי, 11 ביולי 2019

זמן קריאה - "נחת להתחבר ל-120 הרגלים משני חיים" מאת המנטור הבינלאומי ג'בר חביש....

קיבלתי לסקירה את הספר המומלץ בכל בית מבחינתי "נחת להתחבר ל-120 הרגלים משני חיים, את הספר כתב המנטור הדרוזי ג'בר חביש, שהפך למנטור מבוקש בארץ ובעולם, במיוחד בקנדה בארצות הברית, עוזר ומלווה אלפי אנשים, מופיע וכובש במות גדולות, מהנחשבות בעולם ומשפיע על חייהם של אנשים.

ג'אבר, בן 36, נולד וגדל בכפר הדרוזי ירכא, בן בכור מבין 4 אחים. בגיל 14 התייתם מאבא, שלקה באירוע מוחי פתאומי ומשפחתו, במיוחד אימו בת ה-35, נאלצה להתמודד עם אתגרים וקשיים רבים כשהמצב הכלכלי נוגע בקו העוני, למרות שהיה אמור להיות נער חסר סיכוי להצלחה בעקבות הבעיות שהיו בבית ואבא אלכוהוליסט ואלים, הצליח ג'בר לנצח את המכשולים שנקלעו לדרכו והצטיין בלימודיו. הוא שימש קצין מצטיין בחייל האוויר, למד שני תארים, זה אחר זה, במנהל עסקים ומערכות מידע והיתה לו ביד הצעה לקריירה צבאית מבטיחה.

קרדיט צילום:יח"צ
אני באופן אישי מאוד מאמינה בעצות בספרו המקסים של ג'בר חביש, תחשבו הרבה אנשים פועלים כשאין ברירה בגלל משברים, מוות, מחלה ואז נזכרים שצריך לפעול ולעשות משהו למען עצמם, אני חושבת שכדאי תמיד לפעול לפני ולסגל דרך חיים שונה עם הרגלים שיגרמו לנו להיות מאושרים ומסופקים ולא מבחינה כלכלית אלא פנימה יותר, וכשקראתי את הספר פשוט נדהמתי כמה עצות נהדרות יש בו, והקניית הרגלים שיכולים לשנות חיים, וואו ממש ספר נהדר שחשוב שיהיה לכל אחד ליד המיטה, ופשוט כל שבוע להכניס הרגל חדש לחיים, תדאגו לעצמכם, על בסיס יומיומי, תאהבו את מי שאתם, ותקנו לעצמכם במתנה את הספר הזה, כי כל עצה שווה זהב, והוא כתוב בצורה נוחה וברורה, והכי חשוב ממש קל ליישם את ההרגלים רק צריך להתחיל.
"אנשים פעמים רבות תקועים על רבע הכוס הריקה ולא בשלושת הכוס המלאה שיש להם. הם כל הזמן בעניין של לחפש את הדבר הבא. היצרים אוכלים אותנו, לפעמים מילה אחת נכונה או עצה אחת מדויקת, הברקה שבאה מהקול הפנימי, יכולה לשנות לאדם את החיים". את ספרו החדש "נחת" שנמצא כעת על מדפי רשתות השיווק, החליט למקד ב-120 הרגלים משני חיים מתוך אמונה בתהליכי שינוי המתבססים על עשייה פרקטית ומימוש צעדים לכל אורך הדרך.
הספר "נחת" מתמקד בפשטות רוחנית ופרקטית עם 120 הרגלים שיעשו לכם טוב ויביאו לכם נחת ובימים אלו הוא מתורגם לערבית, אנגלית ובקרוב גם סינית.
בין 120 ההרגלים תוכלו למצוא עם הסבר מעניין את:
"גם אם אתה מבוגר, לא משנה באיזה גיל, אני ממליץ לך בחום רב לצפות בסדרות ובסרטים מצוירים של ילדים".
"לפחות פעם בשבוע תקנה פרחים בשבילך, לבית או למשרד זה יכניס אור ושמחה לחייך"
"פעם בחודש סע בתחבורה ציבורית השתלב בנסיעה עם אנשים זרים שמעולם לא פגשת"
"הענק לאנשים האהובים עליך ספרים במתנה ועל הספר תכתוב הקדשה"
"לפחות שעה ביום השתדל לשתוק – השתיקה מחברת אותנו לעצמנו, מעוררת חשיבה ומפקסת אותנו בביצוע המשימות שלנו"
ג'בר החליט להתמקצע בתחום המודעות וההעצמה האישית והרוחנית וכיום הוא אחד המנטורים המבוקשים בארץ ובעולם, במיוחד בקנדה בארצות הברית, עוזר ומלווה אלפי אנשים, מופיע וכובש במות גדולות, מהנחשבות בעולם ומשפיע על חייהם של אנשים. ג'אבר מאמין שניתן לפתח את החוש הזה וכל אדם יכול להתחבר לאינטואיציות שלו ולכן הקים לפני 5 שנים את מרכז נור בתל אביב, שם הוא מעביר סדנאות וקורסים וגם הכוונה אישית לאנשים. הוא עצמו למד ללא הפסק כל השנים החל מנומרולוגיה, רפואה סינית ועוד.
זהו ספר נוסף מהספרייה של מדיה 10 הוצאת ספרים לאנשים פרטיים הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד ניתן לרכוש את הספר ברשתות צומת וסטימצקי או באתר החברה:  www.media-10.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה