יום רביעי, 2 בספטמבר 2015

חברת "הנסיך הקטן" משיקה לקראת החגים את מותג הפאזלים איכותי - TREFL - "טראפל"

מאז שהילדים שלי היו קטנים מאוד אהבנו להרכיב פאזלים והגענו גם ל-5000 חלקים, הפאזל מפתח חשיבה ובעיקר גורם לילד להיות ממוקד וסובלני גם כשקשה ולא מוצאים את חלקי הפאזל המתאימים.
הילדים שלי הרגישו מאוד גאים אחרי שהפאזל הושלם,ולעיתים כשהייתה תמונה שהם ממש אהבו, מסגרנו אותה ותלינו וכך כשהביטו בה נזכרו כמה כיף היה להתמודד עם האתגר.
חברת הנסיך הקטן המתמחה במוצרי תינוקות,צעצועים וכלי כתיבה ,משיקה בישראל לקראת החגים, את מותג הפאזלים האיכותי טראפל TREPL ,חברה אירופאית המתמחה וידועה בפיתוח פאזלים מזה כ-30 שנה.
כיף גדול לילדים לקבל במתנה פאזלים איכותיים להרבה שעות של הנאה.
הפאזלים של טראפל,מיועדים לשלבי התפתחות שונים של הילד וניתן להשיגם בקופסאות המכילות,25 חלקים ועד 1000 חלקים,כי לכל גיל יש את הפאזל שלו ומותאם לשלב ההתפתחותי של הילד.


אנחנו קיבלנו פאזל מסדרת המטוסים של דיסני,הנסיך הקטן מייבאת שלל מותגים אהובים במיוחד,פרוזן,נסיכות דיסני,ספיידרמן ועוד, וגם לגדולים פאזלים של תמונות נוף,מונומנטים ידועים מכל העולם,פריז לונדון ועוד.


ניתן למצוא אפילו פאזל מסדרת אומנות במרקם ציור שמן עם דמויות כמו מונה ליזה,ולהתרשם מהיופי.
הרבה מעלות וחוזקות יש לפאזל,מסייע לילדים לפתח את המוטוריקה העדינה,פיתוח הדמיון וחיזוק הבטחון והערכה עצמית,עכשיו לקראת החגים כשנמצאים הרבה זמן ביחד,ומחפשים מה לקנות מתנה לילדים אפשרי להביא להם פאזל.
מחיר מומלץ לצרכן, החל מ-39.90 ש"ח ועד 89.90 ש"ח לפאזל.
להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות למוצרי ילדים וצעצועים.
http://www.littleprince.co.il/

הפאזלים של "טראפל" מיובאים לארץ ע"י חברת "הנסיך הקטן", המתמחה ביבוא ושיווק צעצועים, כלי כתיבה ומוצרי תינוקות איכותיים, ביניהם מותגי: Tommee Tippee (טומי טיפי), סמי הכבאי טונקה ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה