יום רביעי, 9 בספטמבר 2015

חברת B&D - "בטר אנד דיפרנט" משיקה לחגים סדרת תרכיזי רימונים, המיוצרים מ- 100% פרי, ללא כל תוספות

רימון מזוהה עם ראש השנה,זהו פרי מאוד בריא לכל השנה ומאוד מומלץ לשתות ממיץ הרימון.
לכבוד חגי תשרי חברת B&D בטר אנד דיפרנט,משיקה סדרת תרכיזי רימונים,המיוצרים מ-100% פרי,ללא סוכר וללא כל תוספות,מאוד מתאים להכנת משקאות קרים וחמים,וכן לשימוש הכנת מרינדות,רטבים,קינוחים ,תוספת לסלט פירות,ועוד.
התרכיזים מוצעים בבקבוקי זכוכית מעוצבים, ובהחלט אפשר להגיש אותם על שולחן החג החגיגי,גם ילדים יכולים להנות ממיץ הרימונים הבריא והטעים.
אני טעמתי את תרכיז הרימונים והתפוחים, הוספתי לתרכיז מים קרים,ונהניתי ממשקה טעים ומרווה והכי חשוב מכיל פירות טריים בלבד,ממש אהבתי.


הסדרה כוללת 3 תרכיזים: 


תרכיז רימונים.
תרכיז רימונים ותפוחים.
תרכיז רימונים ותמרים.
התרכיזים מיוצרים בשיטת ייצור ייחודית השומרת על הערכים התזונתיים של הפירות, כך שהם מכילים פירות טריים בלבד, ללא כל תוספות של סוכר, חומרים משמרים או צבעי מאכל.
ד"ר הילה גבע אבירם, נטורופתית, נותנת לנו סקירה של היתרונות הבריאותיים של הרימון, התפוח והתמר:
הרימון אחד משבעת המינים, נחשב כבר בימי קדם לפרי בעל סגולות מרפא רבות. הרימון עשיר בנוגדי חימצון רבי עוצמה המנטרלים רדיקליים חופשיים, מסייעים בהוצאת רעלים מהגוף ו"ניקוי" כבד, מחזקי פוריות ומאטים תהליכי הזדקנות. הפיגמנטים האדומים שברימון - האנתוציאנינים מאופיינים גם הם בפעילות נוגדת חמצון ונוגדת דלקת ומסייעים בשמירה על כלי הדם והלב, איזון לחץ דם ואיזון רמת הכולסטרול.

התפוח עשיר גם הוא בנוגדי חימצון מסוג ביופלבנואידים המסייעים להגנה על הגוף ולמניעת מחלות לב. התפוח הינו מקור מצוין לויטמין C - נוגד חמצון חשוב המחזק את רקמות החיבור בגוף, ויטמין B החיוני לתפקוד מערכת העצבים, ויטמין E וויטמין A המסייעים להגנה ולתפקוד של רקמות העור.

לתמר ערך תזונתי רב: הוא מכיל סוכרים טבעיים המספקים אנרגיה זמינה לגוף. מצוין במהלך אימון גופני. מכיל אחוז חלבון גבוה, דל שומן, עשיר בנוגדי חימצון, וכן בוויטמינים ומינרליים רבים, בהם  - ויטמין A, קומפלקס ויטמין B האחראי על תפקוד מערכת העצבים, סידן - לבניית העצמות, אשלגן - לשמירה על לחץ דם תקין, זרחן ומגנזיום.

התרכיזים מוצעים בבקבוקי זכוכית מעוצבים, המתאימים להגשה על שולחן החג.
הוראות הכנת משקה: לערבב חלק אחד של תרכיז עם שבעה חלקים של מים או סודה.
כשרות - בד"צ העדה החרדית.
מחירים: תרכיז רימונים - כ-26 ₪ לבקבוק של 250 מ"ל.
תרכיז רימונים ותפוחים, ותרכיז רימונים ותמרים - כ-22 ₪ לבקבוק של 250 מ"ל.
להשיג ברשת רמי לוי ובקרוב ברשתות נוספות.
חברת B&D - "בטר אנד דיפרנט" דוגלת בפיתוח וייצור מוצרי מזון איכותיים בשיטות ייצור מסורתיות ובמעורבות מינימאלית של ייצור תעשייתי, בכדי לשמר את הטעם והערכים התזונתיים של חומרי הגלם. מוצרי החברה כוללים דייסות לתינוק, תרכיזי פרי, ממרחים, טחינות, פריכיות, דגני בוקר ועוד. החברה מקפידה על רמת מחירים הוגנת של מוצריה, על אף מחירם הגבוה של חומרי הגלם, כדי לסייע לקהל רחב ככל האפשר להכניס הביתה אוכל בריא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה