יום חמישי, 24 בספטמבר 2015

זמן קריאה לילדים - ספר הילדים "לא קוראים לי איזבלה" שהוכתר לרב מכר עולמי "הוצאת ספר לכל" ל

לילדים כשהם קטנים יש הרבה חלומות, הם מסתכלים על העולם בורוד ורואים רק את חצי הכוס המלאה,כשאני הייתי ילדה אני זוכרת בבירור את חלומותיי וכמה חלמתי להסתובב ביערות אפריקה ולחקור על אנשים.
הסקרנות והחלומות הם חלק מעולמו של הילד, ולדעתי האישית חשוב להקשיב להם ולתת להם המון בטחון,ואמונה בתעוזה ושמירה תמידית על הסקרנות החיננית של הקטנים.
ספר הילדים "לא קוראים לי איזבלה", הוכתר לרב מכר עולמי, ועכשיו תורגם לראשונה לעברית בהוצאת "ספר לכל".


הסיפור המיוחד מביא את סיפורה של ילדה סקרנית בשם איזבלה שמחליפה דמויות ובכל פעם היא מפנטזת כי היא אישה אחרת ידועה אשר עשתה הסטוריה.
באמצעות הסיפור לומדים הקוראים הצעירים את קורות חייהן של נשים חשובות בהסטוריה שלנו,נשים אמיצות,והספר בהחלט נותן כח והשראה לילדים להאמין בחלומות שלהם, ובהחלט יכול להעיר את ההורים להאמין גם הם בחלומותיהם,יותר להעז.
הספר מדגיש את העוצמה האישית והיכולת להפוך בדמיון לכל דבר שתרצה, ועם התקווה הזו לגבש את האני שלך ולהפוך לאדם שאתה בוחר להיות, ולדעת שביכולתך להתגבר על כל הפחדים בדרך.
חלק מהדמויות בדמיונה של איזבלה, האסטרונאית סלי ריד,האמריקאית הראשונה שטסה לחלל,אנני אוקלי שנודעה כצלפית מעולה,רוזה פרקס שהייתה פעילה מרכזית בתנועה לזכויות האזרח בארצות הברית,המדענית מארי קירי שהיתה חלוצה בחקר הרדיואקטיביות ואליזבט בלקול - האישה הראשונה בעולם שנלמדה בבית ספר לרפואה והפכה לרופאה מוסמכת.
בסוף הספר מופיע מידע מפורט על כל אחת מהנשים הללו, לרבות צילומים שלהן.
הספר "לא קוראים לי איזבלה", מאת ג'ניפר פוסברי,תרגום יהודה אטלס,איורים מיק ליטוין.
הוצאת "ספר לכל".
מחיר: 58 ש"ח.
להשיג בחנויות הספרים המובחרות ובאתר: www.bookme.co.il/index.aspx

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה