יום שלישי, 1 בספטמבר 2015

חוזרים לבית הספר עם המותג החדש SCENTOS – כלי כתיבה ריחניים במיוחד מבית " הנסיך הקטן"

החופש הגדול הסתיים וההורים נושמים לרווחה,אבל המטלות והמשימות עדיין בעיצומן,התארגנות הילדים לגנים ולבתי הספר וכמובן רכישת ציוד לתלמידים המתוקים.
כשהילדים שלי היו בכיתות נמוכות בבית הספר הם מאוד התלהבו מכלי כתיבה מדליקים,טושים,מרקרים צבעוניים,ועכשיו ממש כיף כי חברת הנסיך הקטן המתמחה בצעצועים וכלי כתיבה משיקה לראשונה בישראל את מותג כלי הכתיבה המדליק שנקרא SCENTOS ,טושים ומרקרים צבעוניים ומגוון כלי כתיבה בריחות של פירות.


איזה כיף לילדים,סדרה מהממת של כלי כתיבה ייחודים עם ריח משגע של פירות,שהופך את הכתיבה לחוויה.
הסדרה כוללת:
טושים ומרקרים רחיצים וגדולים,הטושים בריח חזק של פירות התואם לכל צבע,הריח מחזיק מעמד שעות על גבי הדף לאחר השימוש,ואפשר להכין כרטיסי ברכה או שיעורי בית ריחניים במיוחד.
לטושים ישנו חוד כתיבה חזק במיוחד ואינו נשבר בקלות,מעולה לקטנטנים,חשוב ביותר הטושים אינם מתייבשים גם אם משאירים אותם פתוחים אפילו לשבוע.
הטושים מגיעים בשלל צבעים,אדום,ירוק,סגול,צהוב,כתום כחול ועוד,מארז שלישייה -34.90 ש"ח,יחיד - 14.90 ש"ח.
המרקרים של scentos ,ריחניים ומוטרפים,יוסיפו צבע לכל קלמר,גם של סטודנטים בוגרים,כיף אמיתי,מחיר למרקר 14.90 ש"ח,מאוד מיוחדים וכיפיים.
מחקים גדולים במיוחד,מחק גדול במיוחד בריח פירות,במגוון דמויות צבעוניות ומשוגעות,המחק מספיק לשנה שלמה,ומוסיף טאץ לכל קלמר, מחיר למחק 12.90 ש"ח.
צבעים ועטים במגוון דמויות צבעוניות עם פרצופים משוגעים ובריחות משגעים של פירות.
עט מחליף צבעים,מכיל מספר צבעים,כאשר לכל צבע ריח פרי אחר,אפשר לכתוב ולצייר יצירות ריחניות,והוא לא תופס מקום רב בקלמר, מחיר העט 14.90 ש"ח.
צבעים ריחניים מעולה לילדים,24 צבעים איכותיים בצבעים עזים במיוחד,ובריחות כל כך נעימים,עד שיש חשק לצייר קערת פירות ולזלול, מחיר 24.90 ש"ח.
חברת "הנסיך הקטן",היא בית איכותי למותגים מובילים,כל מוצרי החברה עומדים בתקנים המחמירים ביותר.
ניתן להשיג ברשתות הפארם,ברשתות למוצרי תינוקות ,לבירור התקשרו, 08-9426633.
קישור לאתר:www.littleprince.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה