יום ראשון, 6 בספטמבר 2015

"פעם בחיים" סטודיו לכלות לאירוע נוצץ במיוחד

כשהתחתנתי אני זוכרת במיוחד את החוויה של ההתארגנות לפני החתונה,תסרוקת, איפור וכמובן שמלת כלה.
מאוד חשוב ביום המרגש להתארגן במקום אחד שמציע את כל הפינוקים משמלת כלה ועד איפור, והגעתי לביקור במקום כזה שנקרא "פעם בחיים",סטודיו לכלות שדואג לפנק את הכלה.
הסטודיו מציע שמלות כלה בעיצוב אישי שתופרות מקצועיות מתאימות לכלה לפי רצונה,אפשר לתפור כל שמלה לפי גזרה אישית,מאוד התרשמתי מהשמלות היפות ביותר,מבחר מכובד כל כלה תמצא את שחשקה נפשה.






היתרון העצום בסטודיו לכלות "פעם בחיים, אין דאגות לכלה,באותו מתחם היא בוחרת את השמלה,ניתן לקנות שמלות כלה במחירים זולים וגם יקרים המקום מציע שמלות החל מ-1500ש"ח,בנוסף ביום המשמח הכלה מתפנקת בסטודיו המרווח,מעצב שיער דואג לתסרוקת,מאפרת דואגת לאיפור מהמם,הכלה מתקלחת במקום,אוכלת ארוחת בוקר וצהריים מפנקת,ומתלבשת לאירוע המשמח בחייה בשמלת כלה מהממת.
המקום גם מציע שמלות לכלות דתיות, אהבתי מאוד את כל עיצובי השמלות,פשוט מהמם.


טווח המחירים עבור שרותי הסטודיו נעים בן 7500 ₪ - 10,000 ₪ וכוללים עיצוב שמלה , איפור כלה , תסרוקת התאמת תכשיט , ארוחת בראנץ' מפנקת וחדרים להתארגן יחד עם בנות המשפחה והחברות.


קו שמלות הכלה לקיץ 2015 מתאפיין בשמלות כלה בגזרות אווריריות, בשילובי בדים, אפליקציות, שפע תחרה ומפתח גב חשוף, שמלות כלה עם סגירות של לייקרה עדינה בחלקן הקדמי והאחורי שמשתלבות כיחידה אחת בשמלה בזכות צבע גוף, שילוב של שרוולים בתוספת תחרות עדינות ותחרות מחורזות. בעיצוב השמלות נעשה שימוש רב במשי, תחרות, ארמני וטול משי.
הצבע השולט בקולקציית שמלות הכלה לקיץ 2015 הוא הצבע הלבן, ואחריו שמלות בצבע גוף ושמנת.
עוד בקולקציה: שמלות שיכולות להוות שמלה שנייה לריקודים, וביניהן שמלות כלה בגזרת מיני, שמלות כלה עם שסע עמוק ושמלות ארוכות ונוחות במיוחד לשלב הריקודים.
בין הדגמים הבולטים בקולקציית שמלות הכלה של "פעם בחיים" לקיץ 2015:

הנסיכה - שמלת כלה עם חיתוכים גיאומטריים מעניינים בצדדים ותחרה מיוחדת.

המלכה - שמלת תחרה עם שרוולים ושובל ארוך, בצירוף שכמיה מבד שיפון.

אלכסיס - שמלת כלה עם עיגולים ורשת בצדדים.
בת הים - שמלת כלה עם מחוך סטרפלס וחצאית מבד שיפון משי.

ארמונית - שמלת כלה עם שרוולים מרשת בשילוב טול משי בחצאית השמלה.

סקסית - שמלת כלה בגזרת מיני מבד גיפיור בתוספת חצאית.
קלאסית - שמלת כלה בגזרה נשפכת מבד תחרה עם רקמת חרוזים בעבודת יד.
דיאנה - שמלת כלה בשילוב בגד גוף לבן עם גיפיור ואפליקציות עם חצאית טול במראה בובתי.

המלכותית - שמלת כלה בשילוב בגד גוף עם תחרה ושרוולים שקופים, חצאית נפוחה בגזרה עשירה עם סיומת תחרה עדינה.

פרינסס - שמלת כלה בגזרה א-סימטרית עם מפתח גב חשוף, עתירת תחרה וטול משי.
פראסו - שמלת כלה בשילוב בגד גוף סטרפלס מגיפיור עם חצאית בגזרה נשפכת.
טווח מחירי השמלות: בין 7,500 - ל- 10,000 ₪ .
בנוסף הסטודיו "פעם בחיים" מציע:
חתונה היא אירוע של פעם בחיים וכל כלה חולמת על יום בלתי נשכח אבל גם על צילומים מרהיבים ומיוחדים. כלות שנמאס להן מצילומים שגרתיים של חתן-כלה, מתחברות לטרנד הבינלאומי Trash The dress שבמסגרתו מצטלמים בשמלת כלה מעוצבת ולאחר מכן... הורסים אותה! בחוף הים או בכל מקום אחר כיד הדימיון החביבה על החתן והכלה והצלם שלהם.
כעת מתחברים בסטודיו לכלות "פעם בחיים" הממוקם בראשון לציון לטרנד ומציעים חבילת "טרש דה דרס" לכלה - חבילה הכוללת איפור ושיער מלא, של הצוות המקצועי של הסטודיו, בנוסף לשמלת כלה  מעוצבת וכל אלה במחיר - 1999 שקלים.
מאוד אהבתי שניתן להשיג שמלות כלה מקסימות במחירים זולים במיוחד, במקום יש חנות אאוטלט המציעה מחירים של עד 70% הנחה עבור הכלות שבניכן,ממש שווה להגיע ולהתרשם,ממגוון השמלות,ומהסטודיו המקסים.
המקום המקסים הזה בבעלות מעצבת שמלות הכלה רחל ארז, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ- 20  שנה בתחום ובטיפול בכלות לפני היום הגדול, הוקם בקונספט של מתחם בן 3 קומות בו תחת קורת גג אחת מסופקים כל צרכי הכלה ביום חתונתה וטיפול מקיף ומתן מענה לכל צרכיהן מא' עד ת'. הסטודיו כולל מחלקת עיצוב שמלות כלה, עיצוב שיער, איפור מקצועי, התאמת תכשיטים ועוד.
סטודיו לכלות "פעם בחיים"
רח' הרצל 13 ראשון לציון טלפון: 03-9562279
בקרו גם באתר: http://www.pambahaim.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה