יום שני, 25 במרץ 2024

זמן קריאה לילדים – הסכמה (לילדים ולילדות) גבולות, כבוד, ושמירה על עצמנו מאת: רייצ׳ל בראיין

הספר הסכמה (לילדים ולילדות) גבולות, כבוד, ושמירה על עצמנו מאת: רייצ׳ל בראיין, הינו ספר מאוד חשוב לכל ילד וילדה, דרך הספר ההורה מעביר לילד מסר על שמירת הפרטיות שלו, והבנה שהגוף שלו שייך לו בלבד, ועליו להרגיש בנוח בקביעת גבולות עם הסביבה על שמירת הפרטיות שלו, ברגע שיש הבנה והסבר, אז הרבה יותר קל לייצר דיאלוג סביב נושאים מורכבים, ובכך להעביר מסרים חשובים מאוד.

הגוף שלך הוא אך ורק שלך ולכן החוקים עליו נקבעים בידיך.
יכולים להיות לך חוקים שונים והם יכולים להשתנות בהתאם לטיב היחסים, מצב הרוח או החשק, יש כאלה שנרצה לתת להם כּיף ויש כאלה שנרצה לנשק או לחבק.
הספר הזה נועד לעזור לכולנו לקבוע גבולות ולהרגיש יותר ביטחון סביב הרצונות והגוף שלנו.
בעזרת איורים מצחיקים ודיאלוגים חכמים יצרה הסופרת רייצ׳ל בראיין, מבוא רגיש ומעצים למושג ״הסכמה״.

רייצל בראיין – רייצ'ל היא המייסדת, הבעלים והאנימטורית הראשית של Blue Seat Studios. חוקרת ומחנכת בעברה, שלימדה פיזיולוגיה, ביולוגיה ומתמטיקה בתיכון ובמכללה. יש לה תואר B.A. בביולוגיה מאוניברסיטת בראון ותואר M.Ed. בפסיכולוגיה חינוכית. במקביל כל חיה עבדה גם כאמנית בתחומי האיור והעיצוב. באמצעות כתיבת ספרים והכנת סרטונים, היא מצאה דרך לשלב את אהבתה לאמנות עם הכישרון לזקק ולפשט מושגים מורכבים. היא מאמינה כי אפשר להתייחס גם לנושאים הכי רציניים בהומור וחמלה. רייצ'ל מתגוררת  ברוד איילנד עם בן זוגה וילדיהם וגם זוג כלבים.

גילאים: 7-12

בשיתוף עם כנרת הוצאה לאור.

הספר: הסכמה (לילדים ולילדות) גבולות, כבוד, ושמירה על עצמנו

מאת: רייצ׳ל בראיין

66 עמודים, 84 ש"ח

תרגום: עמית פרדס

עריכה מקצועית: ד"ר גל הרמט

מטר הוצאה לאור

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה