יום ראשון, 3 במרץ 2024

רגעים ישראליים – פרוייקט מיוחד ומרגש למנויי נשיונל ג'אוגרפיק קידס ומגזין אדם צעיר

בימים אלו מתקיים שיתוף פעולה מיוחד שנוצר בין שני עיתוני הילדים המובילים בישראל – נשיונל ג'אוגרפיק קידס ואדם צעיר, עבור פעילות לקוראות והקוראים שהיא כל כולה הוקרה לרוח הישראלית.

התקופה המאתגרת שבה אנחנו נמצאים מציפה את הקשיים אך גם מדגישה את מה שיפה בחברה הישראלית. האחריות שלנו כמבוגרים שמחנכים ילדים במציאות הזאת היא לתת להם תקווה להציג בפניהם את כל מה שיפה ברוח הישראלית.

שיתוף פעולה מיוחד נרקם בין שני עיתוני הילדים המובילים בישראל במטרה לשמח את הילדות והילדים בימי המלחמה ולהכיר להם את הרוח הישראלית שבימים אלה באה לידי ביטוי במלוא עוצמתה וחוזקתה.

מאוד אהבתי את השילוב של שני עיתוני הילדים, הגליונות צבעוניים ומאוד מעשירים את הידע של הילדים, וכבר מגיל צעיר הם נחשפים לתכנים עם רוח ישראלית והרבה גאווה, במיוחד בתקופה האחרונה שאנו חווים הרבה עצב, מאוד חשוב לחשוף את הילדים לתכנים חוויתים וחינוכיים בהיבטים של רגעים ישראליים חשובים.

רגעים ישראליים הם פעילות משחקית, חווייתית וחינוכית, בהם ילמדו ויחוו הילדות והילדים ארועים ישראליים משמעותיים.
בגיליון פברואר יקבלו קוראי המגזין את פוסטר המשחק, פוסטר מאויר שיש להשלים באמצעות הדבקת מדבקות, ומדי חודש עד יום העצמאות ה־76 של מדינת ישראל, יצורפו לכל מגזין מדבקות נוספות עד להשלמתו. כך ייהנו הקוראים מפעילות משחקית ומלמדת, שתחבר אותם אל הרגעים הגדולים של התרבות והחברה הישראלית: זכיות באירוויזיון, הישגים ספורטיביים, ענקי תרבות ומדע, מקומות מיוחדים בארץ ועוד. כל מה שחיובי וממלא תקווה. הפוסטר המרהיב, שיצרה המאיירת עדי אלקין, הוא רב פרטים והתרחשויות בסגנון ספרי "איפה אפי".

את הפוסטר ילווה מדור רגעים ישראליים, שיפרסם בכל חודש הסברים מעניינים על הפרטים השונים המאוירים בפוסטר, ובאתר יחכו לילדות ולילדים משימות וחידות להשלמת הידע הכללי.

נשיונל ג'אוגרפיק קידס הוא הירחון הישראלי לילדות וילדים מבית נשיונל קידס. זהו מגזין הילדים הנפוץ ביותר בארץ המגיע לעשרות אלפי ילדים מדי חודש. מיועד לילדים בגילאי 7-13.

אדם צעיר הוא ירחון חוויתי לילדות וילדים ששם דגש על סיפורים  ואיורים ישראליים מקוריים. מיועד לילדים בגילאי 6-11.

לעמוד הפרוייקט באתר נשיונל ג'אוגרפיק קידס: https://ngkids.co.il/2months/

לאתר אדם צעיר: http://www.adamtsair.co.il/

באתרים ניתן להחשף לפרוייקט המרגש ולהצטרף כמנויים בהטבה מיוחדת.

לפרטים נוספים והזמנות: 08-9999410

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה