יום ראשון, 17 באפריל 2022

הפיצה ללא גלוטן של Pizza Hut ("פיצה האט")

רשת הפיצריות הגדולה והמובילה בישראל "פיצה האט" , מזמינה אתכם לטעום את הפיצה ללא גלוטן שלה – כשרה לפסח.

קרדיט צילום: יניב כהן

פיצה האט, רשת הפיצריות הגדולה ביותר בישראל, המונה כ-100 סניפים ברחבי הארץ מקרית שמונה עד אילת,  מזמינה אתכם לנסות את הפיצות ללא גלוטן – שגם כשרות לפסח,  בליין נעשה שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר וגולת הכותרת היא שהיא ללא גלוטן.

גם בחג בפסח אפשר להתפנק עם פיצה טעימה וכשרה לחג, אחרי שטעמתי ממש אהבתי, ואני בהחלט ממליצה עליה, בנוסף היתרון הענק שניתן להשיג את הפיצה ללא גלוטן כל השנה והיא נהדרת לרגישים לגלוטן, כך שגם הם יכולים להנות מפיצה האט טעימה טעימה ולא להרגיש מקופחים, הפיצה נהדרת גם לארוח בחג, ויש מגוון תוספות מעניינות, אצלנו מאוד אוהבים עם תוספת זיתים ירוקים, כך שההנאה הייתה פשוט מושלמת והפיצה התחסלה במהירות.

הפיצה היא מרובעת עם רוטב עגבניות עסיסיות , ו- 100% גבינת מוצרלה  עם שילובים של התוספות הפופולריות האהובות על כולם המחיר של הפיצה ללא גלוטן לצרכן 74.90 ₪ , לאחרונה נכנסה גרסה חדשה ומפנקת לפיצה – פיצה שמנת רוזה , גם היא ללא גלוטן, המחיר של הגרסה החדשה לצרכן 79.90 ₪ ,  כל זאת במטרה להעניק לסועד את החוויה הקולינרית העשירה והמובחרת ביותר שתתאם את צרכיו והעדפותיו.

את הפיצה יהיה ניתן למצוא בכל אחד מסניפי רשת פיצה האט הקרובים לביתכם, וכן ניתן לבצע הזמנת משלוחים.

מבצעי החג של הרשת:

פיצה ללא גלוטן + תוספת + שתייה – 99 ₪

פיצה ללא גלוטן + פיצה ללא גלוטן רוזה – 139 ₪

שתי פיצות ללא גלוטן + שתייה – 145 ₪

שלוש פיצות ללא גלוטן – 199 ₪

שתי פיצות ללא גלוטן + סלט – 160 ₪

את ההזמנות ניתן לבצע דרך האתר : www.pizzahut.co.il

או דרך האפליקציה

אודות "פיצה האט":

Pizza Hut ("פיצה האט") היא רשת הפיצריות הגדולה ביותר בישראל, המונה כ-100 סניפים ברחבי הארץ מקרית שמונה עד אילת. הרשת חלבית ורב הסניפים כשרים בכשרות מהודרת.

הרשת מוכרת מגוון רחב של פיצות מיוחדות, כמו הפיצה הקלאסית מבצק דק, פיצת ה"צ'יזי קראסט" ופיצת ה"קראון המלכותית" – פיצה דקה, מעוטרת בכדורי גבינת שמנת בשוליים.

מלבד הפיצות האיכותיות, התפריט של הרשת מגוון במנות נוספות, כגון: פסטות טריות ברטבים שונים, סלטים טריים, קישים, פוקצ'ות וכמובן קינוחים. רשת "פיצה האט" בישראל הינה בבעלות חברת "טבסקו החזקות בע"מ.

Pizza Hut ("פיצה האט") משיקה את הביונד פיצה

קרדיט צילום:אסף קלרה

"פיצה האט" רשת הפיצריות הגדולה והמובילה בישראל משיקה לראשונה בארץ פיצת ביונדהמבוססת על תחליף בשר טבעוני וכשר , מבוסס צמחים  , תוספת שמשתלב בצורה מדויקת על כל אחת מהפיצות שלה.

ועוד בשורה משמחת וטעימה מפיצה האט, אחרי שהביאו לעולם את פיצת הצ'יזי בייטס, הקראון פיצה הצ'יזי קראסט , הפיצה הלבנה ופיצת המק אנד צ'יז ,  חיפשו בפיצה האט את החידוש הבא אשר יביא חוויה אחרת לתוך המגש . כעת, בבשורה חדשה , יוצאים בהשקת פיצת ה-ביונד.

לפיצה המפנקת שכולנו מכירים ואוהבים נכנסת לראשונה בישראל תוספת חדשה – לתוספות הקבועות והמוכרות לכולנו . כרגע מתחיל פיילוט במספר סניפים חולון מזרח , חולון מערב , נס ציונה , רמת גן מרכז בעיר , ראשון לציון מזרח , ראשון לציון מערב , רחובות , תל אביב יד אליהו , תל אביב רמת החייל , תל אביב החשמונאים , תל אביברמת אביב.

ביונד מיט הינו תחליף בשר טבעוני וכשר מבוסס צמחים שמשתלב בצורה מדויקת עם כל אחת מהפיצות שלנו. – התוספת שלנו מגיעה בתצורה של בשר טחון בתוספת עלות של 20

טבעוניים, צמחוניים, שומרי הכשרות, וגם מי שפשוט מנסה להפחית בצריכת הבשר מוזמנים לטעום בסניפים הנבחרים.

את הפיצה ניתן להזמין דרך אתר האינטרנט www.pizzahut.co.il .

או באפליקציה של "פיצה האט".

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה