יום ראשון, 3 באפריל 2022

טעם הקפה לא משהו? היעזרו בקנקן מסנן ומטהר המים של "אקוואפור" – לקבלת מים טעימים לשתייה, לבישול ולמכונת הקפה! אקוואפור Aquaphor משיקה שני דגמים חדשים של קנקני מים: אמתיסט, ואוניקס

טעם הקפה לא משהו? היעזרו בקנקן של "אקוואפור" לקבלת מים טעימים לשתייה חמה או קרה, לבישול ולמכונת הקפה! חברת Aquaphor האירופאית משיקה שני דגמים חדשים של קנקנים לסינון ולטיהור מים: אמתיסט ואוניקס.

מים טהורים לשתייה ובישול הם חובה מבחינתי בכל עת, אני ממש לא יכולה לחשוב לשתות מים מהברז, כשקיבלתי להתנסות את הקנקן המושלם לסינון מים של חברת אקוואפור דגם אוניקס, התפעלתי ממנו מאוד מהעיצוב המקסים שלו, מנוחות השימוש הקלה להפליא,מהנפח הגדול של האפשרות למילוי מים, והכי חשוב מטעם המים לאחר שעברו סינון עם פילטר מיוחד בתוך הקנקן, טעמם של המים פשוט מפתיע,מים טהורים וטעימים ללא טעמי לוואי, נקיים ונהדרים  גם לשימוש לשתיית קפה ותה, נוח מאוד להניח את הקנקן על משטח השיש או שולחן במטבח ופשוט להשתמש כל הזמן לשתייה רציפה, וגם להשתמש בהם לבישול, מוצר איכותי ומדהים.

עכשיו לקראת חג פסח, כשחושבים מה להביא מתנה למארחים בחג בהחלט אפשר לחשוב על מתנה ייחודית ושימושית, שבכל בית ישמחו להשתמש בקנקנים הנהדרים של חברת אקוואפור, לאחר שהשתמשתי ושתיתי את המים המסוננים אני ממליצה מאוד, בהחלט מוצר איכותי ושימושי לנוחות מירבית וגם מעוצב להפליא….

הקנקנים מיועדים לסינון ולטיהור מי ברז, להפחתת טעם וריח כלור ב-75% לפחות ולהפחתת חומרים מזיקים במים ובהם מתכות, חומרים אורגניים, חלודה, פנולים ועוד. המים המסוננים גם מסייעים להגן על מוצרי חשמל כמו מכונות הקפה והקומקומים. הפילטר שבקנקן מתאים לסינון של כ-200 ליטר ומומלץ להחליפו אחת לחודש, בממוצע (תלוי באיכות המים ובהיקף השימוש).

הקנקנים האיכותיים ללא BPA והם כוללים מחוון המתריע כשהגיע הזמן להחליף את הפילטר. הקנקנים מיוצרים לפי תקן 9001 ISO. לפילטר כשרות חו"ל OK.

קנקן אוניקס Onyx:

קנקן בנפח 4.2 ליטר מים (2.9 ליטר מים מסוננים), שקוף, עגול ואלגנטי, עם מכסה לבן.

קנקן אמתיסט Amethyst:

קנקן בנפח 2.8 ליטר (1.3 ליטר מים מסוננים), שקוף ואלגנטי, עם מכסה בצבע כחול. הקנקן צר ומתאים לדלת המקרר.

מחיר: 230 ש"ח (כולל 10 פילטרים. שווי כל פילטר 29 ש"ח).

להשיג באתר  https://aquaphor.com/he-il

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה