יום חמישי, 20 ביוני 2019

זמן קריאה - "אושר נגוהות והחתונה" מאת אדם גוסטבו...

קיבלתי לסקירה את הספר החדש שכתב אדם גוסטבו "אושר נגוהות והחתונה", ספר סוחף עם הרבה תובנות לגבי החיים, אהבה, אושר, ספר שכל אחד מאיתנו יכול להזדהות עם חלק מהסיטואציות, והבנה שאין בחיים סתם לכל דבר יש תזמון, וסיבה, אנחנו רק צריכים להיות קשובים לרמזים ולסימנים שאנחנו מקבלים, לעצור קצת מכל לחצי היום יום ופשוט להיות יותר נוכחים, אני אוהבת לקרוא ספרים עם ערך מוסף של תובנות על הדרך, ושמעוררים אצלי מחשבות גם אחרי סיום הקריאה.

"משהו קטן בצבע ורוד ירד בין טיפות הסערה במדרגות שהובילו מהבית לכביש, יצאתי במהירות מהרכב והתקדמתי אליה, היא החזיקה כוס תה חם ושלוש קערות קטנות שהכילו מוס שוקולד, סוכריות גומי ופירות. היא נעמדה מולי, יכולתי להישבע שהיה לה ניצוץ בעיניים כשאני בינתיים נשרפתי מבפנים מחום כזה שמספרים עליו כשמאוהבים..."
החיים אחרי הצבא תמיד נראו לאדם פשוטים, לקום כל בוקר, לשתות נס קפה בבית הקפה הפינתי ולצאת לעבודה. הוא היה בטוח שתהיה לו פינת אלכוהול בבית עם כל הבקבוקים היוקרתיים, שיוכל לעשות לחיים בכל פעם שירצה וליהנות מהחיים. אבל משהו השתנה במציאות – מחירי הדירות, שעות העבודה, סיפור אהבה שברח לו מבין הידיים – כל אלה הפכו את המרדף לאושר שחיפש לכמעט בלתי אפשרי.
אבל... אומרים שלכל דבר יש סיבה ושכל דבר קורה בזמן שהוא צריך לקרות, מה הייתם עושים אם ביום הכי לא צפוי הייתם פוגשים אהבה ישנה? וכמה רחוק הייתם מוכנים להגיע בשביל להגשים אותה? הצטרפו לאדם גוסטבו בחוויה סוחפת, קצבית, מלאת הומור ורוויה ברומנטיקה ובתשוקה. 
הספר: "אושר נגוהות והחתונה",  מאת: אדם גוסטבו
הוצאת צמרת
מחיר: 68 ש"ח, 120 עמודים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה