יום רביעי, 30 במאי 2018

זמן קריאה לילדים - "מקס קרמבלי 2" מאת רייצ'ל רנה ראסל...

חדש בספרי ילדים "מקס קרמבלי 2 ", מאת רייצ'ל רנה ראסל,  זהו ספר ההמשך של מקס קרמבלי 1 שבו הגיבור של הסיפור  מקס קרמבלי מגיע לחטיבת הביניים ומתחיל להתמודד עם פושעים,נחת נחיתת אונס לתוך מגש של פיצה פיצוץ פטריות, אחרי שבשעת לילה מאוחרת הוא איבד שליטה והתגלגל החוצה מתוך תעלת האוורור של חטיבת הביניים סאות׳ רידג׳ - ומצא את עצמו מוקף בשלושה פושעים חסרי רחמים!

האם הם יפוררו את מקס לפירורים כמו גבינת מוצרלה על בצק פיצה קשה ופריך מהאבדון? האם החברה והעוזרת שלו, ארין אשפית המחשבים, תוכל לעזור לו לצאת בחיים מהמצב הדביק שנקלע אליו?
הרבה דמיון יש בספר שהילדים כל כך אוהבים להכנס לתוך העולם של מקס ולראות מה יקרה איתו? ולצאת איתו למסע מול חבורת הפושעים, ספר נהדר לילדים לקריאה כיפית ועכשיו לכבוד שבוע הספר בהחלט רעיון נהדר למתנה שתהייה גם טובה להעביר את הזמן בחופש הגדול שמתקרב בצעדי ענק.
רייצ'ל רנה ראסל היא סופרת ילדים ונוער אמריקאית שקנתה את פרסומה בזכות סדרת הספרים המצליחה שכתבה "יומני החנונית, היא נולדה וגדלה בעיר הקטנה סנט ג'וזף שלחוף ימת מישיגן, הבכורה למשפחה שבה חמישה ילדים: שתי אחיות, ותאומים.
בשנת 2009 יצא לאור הספר הראשון מסדרת "יומני החנונית", הסדרה מתארת את חיי היומיום של הדמות הראשית, ניקי מקסוול,ניקי נאבקת להשתלב בחטיבת הביניים ולשרוד אותה, הסדרה כתובה בפורמט של יומן, וכוללת ציורים, קומיקס והערות נחמדות.
לראסל שתי בנות, יומני החנונית מבוססים על חוויותיהן של שתיהן, ארין וניקי בבית הספר, הבת הגדולה, ארין, עזרה בכתיבה, והבת הקטנה ניקי, עזרה באיורים ומפה בא השם "ניקי".
הספר: מקס קרמבלי 2,   מאת: רייצ'ל רנה ראסל
סוגה - ילדים
248 עמודים, מחיר 88 ש"ח
כריכה קשה ,בהוצאת ספר לכל
ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות
ובאתר האינטרנט:
http://www.bookme.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה