יום שלישי, 27 בפברואר 2018

מלון רמדה נתניה מרשת מלונות לשם משיק את "סוויט בייבי"SuiteBaby מלון היולדות הראשון בישראל...

כל אישה אחרי לידה זקוקה לזמן איכות עם תינוקה ועם עצמה, אני זוכרת שאחרי שילדתי לראשונה הייתי די בהלם, מה עושים עם התינוק החמוד שנולד, איך מניקים? איך רוחצים? ועוד הרבה שאלות ופחדים שהתעוררו אצלי בתוך הלב, כמובן שהמשפחה עוזרת אבל עדיין הייתי זקוקה ליותר שקט ושלווה ומקום שונה כדי  להסתגל לסטטוס החדש שלי אמא.
היום הוזמנתי למקום למלון סויטות מקסים בנתניה, מלון רמדה שמשקיף על הים, מלון מהמם ורגוע כדי להכיר את SuiteBaby מלון היולדות המפנק בישראל לראשונה בישראל, בהחלט רעיון מבריק שיעשה פלאים אצל היולדת הטרייה ותינוקה, ובהחלט הרוגע והשלווה יעשו את שלהם והאמא תהייה הרבה יותר בטוחה ושמחה.

מלון "רמדה נתניה" מרשת מלונות לשם, משיק את "סוויט בייבי", מלונית היולדות המפנקת בישראל. "סוויט בייבי" משלבת בין חופשה מושלמת בבית מלון מפנק, לחופשת התאוששות לאחר הלידה. במלונית, מערך תמיכה מקצועי שמטרתו לעטוף את האם בשקט וברוגע נפשי מתחילת השהות ועד סיומה.
"סוויט בייבי" יציע אירוח מפנק ותומך ליולדות המשתחררות מבית החולים לאחר הלידה ומבקשות להירגע ולהשלים שעות שינה טרם החזרה לשגרה. לצורך כך, הוסבו קומות שלמות למלונית יולדות, אשר כוללות סוויטות מפנקות לאימהות ותינוקייה.
כל סוויטה כוללת חדר שינה, סלון אירוח, פינת אוכל מטבחון ומרפסת הפונה לנוף עוצר הנשימה של אגן הים התיכון.



הסוויטות מאובזרות בעריסה לתינוק, פינת החתלה, כורסת הנקה, מיני בר מלא כל טוב, פינת קפה/תה. כל הארוחות מוגשות בהגשה אישית ישירות לסוויטה בכלים מהודרים התפריט  עשיר ומגוון ומותאם אישית לכל יולדת.




הסתובבתי בסוויטה ובהחלט התרשמתי שיש שם כל מה שיולדת טרייה זקוקה, הכל מוקפד, מסודר, בהחלט שקט נפשי עם מקצועיות ודגשים על כל הפרטים הקטנים העיקר שהיולדת תרגיש עטופה ומוגנת.


את היולדת מלווה צוות מקצועי ומנוסה המונה מערך דולות, אשר יעניק ליולדת מעטפת ייחודית למען השקט הנפשי, רוגע וביטחון לאורך כל שעות היום.  הצוות ילווה את האם והילוד בימיהם הראשונים יחד ויעניק הדרכת הנקה, סיוע ברחיצה סיוע בהאכלה ובהחלפת חיתול. ליולדת יינתן בנוסף ייעוץ לימים שלאחר הלידה בנושאי תזונה ובריאות. בני משפחת היולדת יוכלו להצטרף ליולדת ולילוד לשהייה בסוויטה וכן ליהנות משימוש במתקני המלון השונים וזאת במחירים מיוחדים.
מהתרשמות שלי אני בהחלט ממליצה, ממש אהבתי את מה שראיתי, זוהי יכולה להיות מתנה נפלאה ליולדת ובעיקר זמן איכות ופינוק עם התינוק והבן זוג, זמן לעצור לחוות ולהנות בעיקר אחרי הלידה שהגוף זקוק לאנרגיה של התחדשות.
יולדת אשר תרצה להאריך את זמן השהייה ו/או לערוך ברית/בריתה במלון תזכה למחירים אטרקטיביים.
קיימת אופציה לסבסוד השהות על ידי קופות החולים,ביטוחים פרטיים, בהתאם לפוליסות היולדת.
מחירים:
תקופת ההשקה: 990 ₪ ללילה, אין מינימום לילות. עבור היולדת + תינוק + בן זוג/מלווה.   פנסיון מלא (3 ארוחות בסוויטת היולדת)
לאחר תקופת ההשקה: 1490 ₪ ללילה, עבור יולדת + תינוק.
עבור שהייה של שני לילות : המחיר ללילה יורד ל- 1290 ₪  . עבור יולדת + תינוק.
עבור שהייה של שלושה לילות או יותר: המחיר ללילה יורד ל-1090 ₪ . עבור יולדת + תינוק.
תוספת מבוגר 280 ₪ ללילה
תוספת ילד 170 ₪
המחירים כוללים את כל החבילה המפנקת-  (אירוח בסוויטה, פנסיון מלא, יועצת, מערך דולות, תינוקייה, מתנות וכו')
אודות רמדה נתניה:

מלון הסוויטות המפואר רמדה נתניה, מרשת ווינדהאם העולמית - רשת המלונות הגדולה ביותר בעולם המונה למעלה מ-8,000 בתי מלון, ממוקם על הטיילת הדרומית של נתניה. המלון כולל 164 סוויטות מרווחות, מתוכן סוויטות המתאימות ל 6- אורחים וסוויטות לליל כלולות. כל הסוויטות פונות לנוף המרהיב של הים התיכון. המלון מציע שפע של אפשרויות קולינאריות הכוללות ארוחות בוקר וערב עשירות ומגוונות במסעדת המלון, וכן ארוחות קלות מסביב לבריכה.
במלון בריכה חצי אולימפית, ספא בן שתי קומות המציע מגוון עיסויים ע"י מיטב המטפלים והמטפלות וחדר כושר מאובזר. בנוסף, במלון משחקיית ילדים, אולמות אירועים ובית כנסת מפואר המתאימים למגוון רחב של סוגי אירועים - משפחתיים ו/או עסקיים.
להזמנות: 9410*
חניה תת קרקעית חינם לאורחי המלון; אינטרנט חינם בכל שטחי המלון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה