יום שישי, 29 בדצמבר 2017

הרמת כוסית לשנה האזרחית החדשה Dr. Nona

השבוע הוזמנתי למקום מאוד מיוחד ומעניין , למשרדים של חברת Dr. Nona  כדי להרים כוסית לרגל כניסת שנת 2018, התרשמתי מאוד מהמוצרים והמקצועיות של החברה.


חברת Dr. Nona הוקמה בישראל בשנת 1994 בידי ד”ר נונה קוכינה ומשה שניאורסון, ומייצאת כיום מוצרי קוסמטיקה ותוספי תזונה ללמעלה מ-40 מדינות ברחבי העולםעם רשת המונה כ-300,000 משווקים ומיליוני לקוחות מרוצים.
היעד שהציבו לעצמם ד"ר נונה קוכינה ומשה שניאורסון - להקים מותג שיפעל ברוח תפיסת עולמם, האהבה והתיאום המושלם בין בני הזוג, היוו את הבסיס לבניית החברה, אשר הפכה, תוך מספר שנים, לסיפור הצלחה יוצא דופן,משה הופקד על פיתוח התשתית העסקית המורכבת, ונונה רקמה את חזון החברה – לחלום בגדול ולפעול, ללא היסוס, כדי להפוך את החלומות למציאות, המותג שראו השניים לנגד עיניהם, הוזן על ידי אמונה בשפע ובחכמת החיים שבטבע,ממה שהתנסתי המוצרים מאוד ייחודיים ובהחלט פותחו במחשבה עמוקה, בידע רב, מקצועיות והכי חשוב הם נותנים מענה מעולה לעור הפנים והגוף, מה שהכי חשוב כי בזכות הלקוחות שמרוצים בארץ ובעולם החברה ממשיכה להתפתח.
היום, יותר משני עשורים מאוחר יותר, נהנית החברה מצמיחה גלובלית מתמדת, מיליוני אנשים ברחבי העולם משתמשים, באופן שוטף, בסדרת המוצרים המבוססת על נוסחת ה- ™Halo Complex המהפכנית שפיתחה ד"ר נונה, מוצרי החברה זוכים כבר מעל 20 שנה להצלחה רבה בעולם, עם מיליוני לקוחות קבועים ומרוצים שנהנים מאיכותם, סל המוצרים מונה למעלה מ-50 תכשירים מתקדמים ותוספי תזונה, מחלקת מחקר ופיתוח מובילה ותכנית הפצה נדיבה ומתגמלת.  
Dr. Nona היא מפתחת נוסחת ה-™Dead Sea Halo Complex פורצת הדרך,הנוסחה הבלעדית רותמת את כוח החיים יוצא הדופן של הארכיבקטריה, החיה בים המלח, לטובת יצירת מוצרי בריאות ויופי בעלי יכולות טיפול ואנטי אייג’ינג חסרות תקדים, השילוב של יכולותיה של הארכיבקטריה עם סגולות הריפוי של ים המלח הוביל ליצירת דור חדש ומתקדם של מוצרי ים המלח.
עכשיו לקראת שנת 2018 החברה בהובלת דור ההמשך המנכלית רות שניאורסון,
תפעל בהתמקדות רצינית בארץ בנוסף לשלוחות הגדולות במזרח אירופה וברית המועצות, כך שזוהי בשורה נהדרת לאור המוצרים האיכותיים והנהדרים של Dr. Nona   שפשוט נהדרים לעור הפנים והגוף.
הרחבת הפעילות בישראל, תכלול חיזוק והגברת השיווק בשוק המקומי, מיתוג עסקי חדשני פורץ דרך, חשיפת הצרכן הישראלי לאיכות ולתרומתם של מוצרי Dr.Nona לטיפוח הגוף ולשמירה על אורח חיים בריא, והשקת מוצרים חדשים,בחודשים הקרובים אנו מתוכננים  ליינים מפתיעים הן בתחום האנטי-אייג'ינג, ליין תינוקות, ליין מוצרי ספורט, תוספי תזונה ייחודיים ועוד".

מידע על מוצרים נבחרים:
Shea Body Butter – השקת מוצר חדש!
חמאת גוף שיאה Shea Body Butter  של Dr. Nona מבוססת על נוסחת Halo Complex הייחודית שלנו, בשילוב עם אגוז עץ השיאה שגדל באפריקה, חמאת מנגו ומגוון שמנים צמחיים מזינים, התנסתי במוצר והוא פשוט מדהים,הריח נשאר לאורך כל היום, ריח מדהים, והמרקם פשוט קסום נמרח בקלילות ונספג היטב בעור הגוף, מוצר מופלא ממש.
חמאת גוף Shea Body Butter  עשירה במיוחד בטריגליצרידים ממקור צמחי, מחדשת רקמות העור, מעודדת ומגבירה את ייצור הקולגן הטבעי, מעשירה את העור בלחות ומסייעת בהגנה מפני השפעות חיצוניות.
חמאות גוף Shea Body Butter  במרקם קטיפתי סמיך ובניחוח עדין, מעניקה לעור רכות ופתרון מקיף לבעיות יובש, קילוף, מראה עור "עייף" וחסר חיות, ומאיטה את קצב ההזדקנות.
חמאות גוף Shea Body Butter  מתאימה במיוחד לעור יבש ופגוע.
Eye Care Balm
המוצר פותח במיוחד לטיפוח העור העדין סביב העיניים, ושימוש קבוע בקרם מסייע בהקניית מראה רענן וחיוני. כמו כן, שימוש בקרם מסייע בהרגעת התחושה הלא נעימה, הנגרמת על ידי מאמץ יתר של העיניים, כתוצאה מעבודה ממושכת מול מחשב ומכל סיבה אחרת, הקרם עשיר בויטמין אי ושמנים מן הצומח המותאמים לטיפוח העור העדין סביב העיניים ושמירה על תכונותיו הטבעיות, לאחר מריחה אין הרגשה של עקצוצים, גם במהלך היום עם הקרם עיניים לא הרגשתי רגישות או אדמומיות בעיניים, יופי של מוצר.

רכיבים עיקריים - מלח מים המלח, שמן זרעי ורדים, שמן חוחובה, ויטמין אי.  

Solaris Facial Cream


קרם ייחודי לעור הפנים הכולל ויטמין A ושמנים מן הצומח, עור הפנים העדין רגיש במיוחד לפגעי הזמן, גורמים סביבתיים ושינויי מזג אוויר. על כן, טיפוח מראהו של עור הפנים, החשוף יותר מכל אזור אחר בגוף לסביבה החיצונית, הינו חשוב במיוחד, לצורך כך פותח קרם הטיפוח לעור הפנים, בו  הרכיבים האיכותיים ביותר, כגון: ויטמין A, ויטמין E  ושמנים מן הצומח – כל מה שנדרש לטיפוח מראה עור הפנים, אני לא יוצאת מהבית בלי קרם פנים, ועם השנים אני זקוקה לקרם שמגן על פניי מפני נזקי הסביבה וגם מטפח בעוצמתיות, הקרם הזה בהחלט עושה את העבודה.
רכיבים עיקריים מלח מים המלח, ויטמין A, ויטמין E, שמנים צמחיים, שמן חוחובה, שמן זרעי ורדים, מסנני קרינה. 
Night Cream קרם לילה לעור הפנים
קצב חילוף התאים של העור, אשר מוביל להתחדשותו, מגיע לשיאו בשעות הלילה,קרם הלילה  נכנס לפעולה בדיוק בשעות הללו שבהן הגוף נח. הוא מותאם במיוחד לעור הפנים, ובשימוש יומיומי הינו מסייע בטיפוח ושמירה על תכונותיו הטבעיות של עור הפנים לאורך זמן, אני מקפידה להשתמש בקרם לילה באופן קבוע, לאחר שהשתמשתי בקרם הלילה המעולה של Dr. Nona לאחר שבוע בהחלט ראיתי שעור הפנים בוהק וזוהר יותר מהרגיל וממש אהבתי את התוצאה של השימוש בקרם.
הקרם מכיל שילוב של מרכיבים איכותיים, בהם: ויטמין C, שמנים מן הצומח וצמח הגילקו בילובה, המכונה “עץ החיים”, אשר הצליח לשרוד מעל 200 מיליון שנה ושימש בימי קדם להגברת רעננותו וערנותו של הגוף.
רכיבים עיקריים מלח מים המלח, שמנים צמחיים, שמן אבוקדו, ויטמין C, ויטמין E, תמצית אוכמניות, גינקו בילובה.
חשבון האינסטרגם הרשמי:  @dr.nona_official
#drnona
עמוד הפייסבוק הרשמי: https://www.facebook.com/Dr.NonaInternational/
אתר החברה:
https://il.drnona.com/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה