יום ראשון, 3 בדצמבר 2017

"תבואות" משיקה סירופ מייפל אורגני טהור מעולה לחג החנוכה – לשדרוג הלביבות והסופגניות!

חברת "תבואות" המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים משיקה מוצר חדש: סירופ מייפל אורגני טהור, הסירופ מופק מעצי מייפל הגדלים בקנדה, והוא 100%  טהור ואורגני, ללא תוספות. 

הסירופ מופק מעץ מייפל-הסוכר (Acer saccharum) הנקרא בעברית אֶדֶר-הסוכר, מרבית עצי המייפל גדלים בקנדה ובצפון ארה"ב, ובקנדה עצמה מפיקים כ-80% מהכמות הכוללת של המייפל בעולם. הסמל על דגל קנדה הוא עלה של עץ מייפל.
אני מרבה להשתמש בסירופ מייפל למגוון שימושים, מוסיפה ליוגורט עם פירות,  על פנקייק, 

מכינה עוגת מייפל ועוד,מבחינתי הסירופ מייפל של חברת תבואות הינו סירופ אורגני טהור עם שונה לחלוטין מהסירופים הרגילים שקיימים,אין בכלל מה להשוות מבחינת האיכות, וזה בהחלט גם משדרג את מגוון המנות וגם מבחינת הטעם והאיכות, ועכשיו לקראת חג החנוכה נהדר גם כציפוי לסופגניה משדרג מאוד.
לדברי הנטורופתית טל בן דוד, סירופ מייפל טהור מכיל מגוון מינרלים, בהם: ברזל, סידן, אבץ, אשלגן ומגנזיום. המייפל מכיל הרבה סוכר, אך הוא עדיף על סוכר פשוט (לבן או חום) שכן האינדקס הגליקמי שלו מעט נמוך יותר (בדומה לדבש).
סירופ מייפל משמש תוספת מתוקה קלאסית למגוון מנות מתוקות: פנקייקים, עוגות, עוגיות, ופל בלגי, לביבות מתוקות מגבינה או מתפוחי עץ בחג החנוכה, וכמילוי מפתיע בסופגנייה. כמו כן, בדומה לשימוש בדבש ובסילאן, סירופ המייפל משתלב נהדר במגוון מתכונים כגון רוטב לסלט ירוק, מרינדה לעוף או פרגית, משרה לדג סלומון אפוי בתנור, לתיבול ירקות כתומים ועוד. 
המוצר כשר פרווה בהשגחת בית דין צדק לונדון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחיר: 25.90 ₪ לצנצנת של 235 מ"ל.
להשיג ברשתות השיווק, בבתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
לפרטים: www.tvuot.co.il.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה