יום שלישי, 31 באוקטובר 2017

'המסעדה' משיקה סניף Express בתל אביב אוכל מצויין במחיר עוד יותר מצויין....

הגעתי לרחוב קרליבך בתל אביב להשקה של המסעדה שפותחת סניף "Express" ראשון, בתל אביב, ובהחלט זו לו סיסמה של אוכל איכותי במחיר לכל כיס, האוכל פשוט מצויין וממש נדהמתי כמה טעים וכמה המחיר זול, אני חושבת שזה מהווה פריצת דרך בתחום המזון שמאפשרת לקהל הלקוחות להנות עם כל המשפחה, חברים במחיר שפוי.

'המסעדה' - רשת מסעדות שכבר מנהלת שני סניפים מרשימים בראשון לציון (דוד סחרוב 22) ובתל אביב (רח' הארבעה 18), פותחת סניף חדש במתכונת 'Express' ברחוב קרליבך 39, תל אביב. 

את החזון להקמת הסניף מגדיר אמיר בן שטרית, בעלי הרשת: "לאחר פעילות רבה ברחוב הארבעה עם המסעדה שלנו, הבחנו בצורך אמיתי לאוכל מהיר, איכותי ובמחיר הוגן שמתאים לכל כיס. מדובר באזור חם במיוחד ותנופת הבנייה של מבני מגורים ובתי עסק עוד בעיצומה. בין השכונות החדשות (לדוגמא פרויקט הבנייה של גינדי) ובין השכונות הוותיקות (קריית ספר, אזור הבימה וכו') זו פנינה מבחינתו ואנחנו מאמינים שבשנים הקרובות האזור רק יילך ויגדל. אנחנו שואפים לתת מענה לכל העובדים באזורי העסקים וכן לילדים שמחפשים ארוחה זריזה וטעימה אחרי בית הספר, כמו גם למשפחות לארוחת הערב או לבליינים המחפשים אחר נשנוש לילי.
המודל העסקי שלנו מתמקד במנות גדולות ומשביעות מחומרי גלם איכותיים ושירות לכמות סועדים גדולה, וזה מה שמאפשר לנו להציע מנות כמו המבורגר איכותי, שמסעדות באזור מתמחרות אותו ב-59 שקלים, במחיר שהוא רבע מזה".  


העקרון של המסעדה להגיש מנות שבמסעדות אחרות משלמים גם פי שלוש איכות מדהימה של הקפדה על כל הפרטים, טריות טעם ויצירתיות, אני ממש התפעלתי כשטעמתי את מגוון המנות שהמקום מציע וישר חשבתי על יוקר המחיה וכמה שקשה לחיות בארץ ואיזה כיף שנפתח מקום כזה בתל-אביב, אוכל ברמה מצויינת במחיר עוד יותר מצויין.
ואלכוהול במחיר נהדר,

את המנות מקבלים בצלחות צהובות ,הצהוב שולט במסעדה זה סימן ההיכר שלה ככה שלא תוכלו לפספס.
בסניף החדש תוכלו להנות מ- Street food איכותי במיוחד, מנות טעימות ומשביעות בעלויות נוחות ומשתלמות לכל כיס כל המנות טעימות מאוד מאוד והמחיר זול:
15 שקלים למנות עיקריות
3-7 שקלים לתוספות
8 שקלים לשתייה קלה
10 שקלים בירות ויין
5 שקלים צ'ייסרים
ו-15 שקלים למשקאות סמודי'ס במגוון טעמים.

לאחר שטעמתי את רוב המנות  כל אחד יכול למצוא את שחשקה נפשו, פתחנו את הארוחה עם הסמודי'ס שמגיעים במגוון טעמים, ועם לימונדה מרעננת בשני צבעים,


המשכנו עם המנות העיקריות כל מנה מגיעה בצלחת צהובה והמחיר שלה 15 ש"ח, מנת הבאפולו ווינגס, כנפיים קריספיות ברוטב מילי חריף הייתה מנה מאוד טעימה, בנוסף הכנפיים מאסלה מיוחדות בזכות רוטב יוגורט מנגו שנתן טעם מיוחד.

הכבד שהגיע בלחם פרנה עם חסה עגבנייה ריבת בצל ואיולי היה ממש טעים ,

ואיך אפשר בלי לטעום את ההמבורגרים המיוחדים של המסעדה, המבורגר קלאסי שמגיע בשילוב חסה עגבניה ורוטב איולי,המבורגר מקסקיני שמגיע עם רוטב צ'יפוטלה,


והמבורגר פורטובלו ממש מיוחד שבנוסף לפטריית פורטובלו מכיל שמן כמהין וגבינת עיזים עם חסה עגבניה ואיולי עגבניות,

ציפס וציפס בטטה ,


ואל תוותרו על סלט העוף האסייתי,חסה כרוב, גזר,נבטים, בוטנים וכוסברה בשילוב נתחי עוף,

קינוחים מעולים במחיר מצחיק של 10 ש"ח,

הסניף החדש פועל במתכונת הרצה כבר מספר שבועות ויושק בצורה רשמית ביום חמישי ה-26.10.17.
שעות הפעילות:
כל ימות השבוע (כולל שישי ושבת) בין השעות 12:00 - 24:00

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה