יום רביעי, 25 באוקטובר 2017

אסם משיקה פתי בר עם פלוס תזונתי....

סדרת הפלוס התזונתי של אסם מאוד מוצלחת ומכילה מגוון מוצרים עם ערך תזונתי רב יותר זה בהחלט מעודד, ובימים אלו התווסף מוצר נוסף ואהוב לסדרה עם הפלוס התזונתי, פתי בר פלוס החדש, שמכיך 50% דגנים מלאים.

פתי בר מוצר חשוב אצלנו בבית מתאים לכל דבר, במקום עוגה או עוגיה שמתחשק להתפנק, משמש להכנת בסיס לעוגות, להכנת כדורי שוקולד ועוד, שיש פתי בר קבוע במזווה ניתן להשתמש בו למגוון שימושים מועילים במטבח, וגם להנאת הילדים, אצלנו אוהבים פתי בר בכל הזדמנות.
פתי בר פלוס עם ערכים תזונתיים טובים 50% דגנים מלאים וזה מבלי לפגוע בטעם ובמרקם של הפתי בר הקלאסי, טעמתי וממש אהבתי, אותו מוצר אהוב שנשאר עם הטעם שאני אוהבת ורק קיבל תוספת בריאה יותר, פתי בר פלוס יימכר באותו גודל ואריזה ובאותו מחיר של פתי בר קלאסי 500 גרם.
מצרפת לכם מתכון של טירמיסו מפתי בר,

מצרכים לקרם טירימיסו,
חבילת פתי בר
גבינת מסקרפונה 250 גרם
1 פודינג וניל
1 שמנת להקצפה
70 גרם אבקת סוכר
כפית תמצית וניל
חצי כפית קפה נמס
הוראות ההכנה:
מקציפים במיקסר את כל חומרי הקרם, מכינים קפה אספרסו חזק וממתינים שיתקרר, טובלים פתי בר בקפה אספרסו,שמים את הקרם בשק זילוף ומזליפים שכבת קרם, מעליה בתי בר נוסף שטבול בקפה אספרסו, שכבה נוספת של קרם, פתי בר נוסף ומסיימים בשכבת קרם,


מעליה מפזרים עם מסננת אבקת קקאו, יצא מדהים הפתי בר החדש של אסם ממש ממש טעים, תהנו...

2 תגובות:

  1. אני מת עליך אין לי מילים בפי רק שאריות בורקס אני קם כל בוקר בשביל לבדוק את בלוגך ואני מודהם בא לי לדעת עוד על הקרמוגית גל אוסם אני משוכנע שהקרמוגית תוכל להביא לסוף הרעב בעולם החטיפים המלוחים למחצה

    השבמחק
    תשובות
    1. זה משוב לתגובתי סליחה אני חייב להתוודות "אין מילים בפי רק שאריות בורקס" היה שקר יש בי ביסלי ואני לא אוהב במבה סילחי לי גלית אני מבקש סליחה אלוהים לא ימחל אותי מגאולתי. אה ויצע טעם חדש של ערגליות בא לי להקיא מהיצריה המדהימה הזאת תודה אני אשמח עם שם החיבה שלך יהיה קרמוגית הערגלית

      מחק