יום שלישי, 24 באוקטובר 2017

ג'ונה וג'ונה קלאב – מבית קייטרינג "טעם וצבע" ומזל טלה....

שבוע שעבר הגעתי למלון חדש ומקסים West Logoon Resort שנפתח ליד חופה הקסום של נתניה כדי להכיר מקרוב את קומפלקס האירועים החדש ג'ונה וג'ונה קלאב – מבית קייטרינג "טעם וצבע" ומזל טלה.


הכנות לחתונה זה תמיד מרגש אבל כרוך גם בהרבה כאב ראש, והבחירה הקשה והמאתגרת ביותר היא היכן לערוך את האירוע המרגש, לאחרונה בתי התארסה ואני כבר נמצאת בהתרגשות שיא ובעיקר חושבת איך מתחילים לארגן אירוע שכזה כי השאיפה שהכל יהיה קסום ומושלם.



מאוד שמחתי שאני יכולה להתרשם מג'ונה וג'ונה קלאב וכשראיתי את המתחמים המקסימים שטובלים בצמחייה, בטוב טעם, בנוף משגע לים, במקום באמת כיפי ומיוחד, ממש הרגשתי שמחה בלב, כשהגענו קבלת הפנים הייתה בקומה 15 באולם מקסים שיכול לארח 300 אנשים, עיצוב של עץ ובמבוק, הרבה צמחייה, מרפסת ענקית שמשקיפה לנוף עוצר נשימה, בר מעוצב ומושקע, הכל מאוד מוקפד אבל גם מאוד נותן הרגשה של כיף וקלילות.



אחרי ששתינו מהבר המושקע ,


המשכנו לאולם השני אולם ה"גונה", המתאים ל-500 אנשים, ומכיל פינות ישיבה רבות בעיצוב מודרני, שמשקיפים לנוף, ואולם נוסף ששם בעצם רחבת ריקודים בר משקאות מהמם, שתיתי קוקטיילים מיוחדים וטעימים פינוק אמיתי,


ואיך אפשר בלי אוכל איכותי, טעמתי מנות מיוחדות מהמטבח ההודי, האסייתי, סלטים מיוחדים, לחמניות באן, סביצה,המבורגר כל אחד יכול להתחבר למנה שהוא אוהב ופשוט להנות בייחוד שהשף שאחראי על המטעמים הללו הינו השף עמית קאופמן, בוגר הקורדון בלו בפריז, שמביא נסיון עם איכות עולמית לחוויה קולינרית מושלמת.










כמובן שבמהלך הערב היה מתחם מיוחד לקפה,תה עם מבחר שוקולדים מדהימים.
הערב היה קסום התרשמתי לטובה מג'ונה וג'ונה קלאב – מבית קייטרינג "טעם וצבע" ומזל טלה, ניתן לערוך כל אירוע שחשקה נפשכם בו, והכי חשוב תמיד להיות בשמחה, עם חיוך גדול.
מצרפת לכם קישור לדף הפייסבוק,
https://www.facebook.com/jonah.lux.events/?fref=ts

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה