יום שלישי, 24 באוקטובר 2017

מסעדת פרג הקטנה בטיילת חוף בת ים...

הגענו לבת ים לאזור הטיילת גם כדי להנות מאויר טוב בשעות הלילה ובעיקר כדי להנות מערב חוויתי במיוחד במסעדה מיוחדת שנקראת פראג הקטנה, נהנינו מאוכל טוב ובעיקר מאירוע וויקינגים שמתקיים אחת לכמה חודשים ובהחלט נכנסנו לאווירה המיוחדת,



צפינו בויקיניגים שהגיעו עם מיטב התלבושות, אנשים סוערים ושמחים שאוהבים משחקי קוביות, בשר משובח וכמה שיותר, וכמובן אלכוהול והרבה, בפארג הקטנה בהחלט יש אלכוהול משובח, ובירות מדהימות, 14 סוגי בירה מהחבית, ישירות מצכיה שבירתה פראג ומרחבי אירופה.



מאוד אהבתי לראות את הויקינגים ולחוות את האירוע המקסים, בשילוב אוכל איכותי מסורתי ישירות מפראג שהיה ממש טעים ומיוחד, וגם העיצוב של המסעדה בשילוב האביזרים המיוחדים בכל שולחן, כלי לחימה, שלטים, בעלי נכנס לאוירה והרגיש לרגע ויקינג.

הבירה הייתה נהדרת ולצידה אכלנו מנה הונגרית אופיינית טעימה ביותר לחם שטוגן בשמן עמוק מבצק מיוחד שמזכיר סופגניה ומעל גבינה צהובה מגורדת מנה נפלאה,ולצד כל הטוב הזה בירה,


וצפינו במופע הויקיניגים שאכלו מנות בשר משובחות ושתו בירה נהדרת,

כמובן שנכנסו לענייני הבשר ואכלנו צלעות בשר לבן עם טוגני תפוחי אדמה,

וכהזדהות עם הויקיניגים נהניתי משוק אווז עם כרוב אדום מבושל חלומי בטעם, שאוכלים ככה ישירות עם הידיים איזה כיף, הרגשתי שנכנסתי לרוח התקופה.


וקינוח איך אפשר בלי, רציתי לטעום מנה מיוחדת שאופיינית לפראג, מנת הקינוח נקראת "פאלאצ'ינקי", חביתית מתוקה אפוייה עם מגוון מילויים מתוקים, טעמתי עם גבינה מתוקה מיוחדת ועם נוטלה ממש טעים.


ולסיום צפינו בקרב ויקיניגים, לרגע חששתי שהחרב תגיע אליי אבל הכל נגמר בשלום,



היה ממש כיף ומיוחד, ממליצה להכנס לדף הפייסבוק להתעדכן באירועים נוספים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה