יום שני, 7 באוגוסט 2017

חוזרים ללימודים עם הפריטים הכי יפים מיפן! העשירייה הפותחת של שופו לשנה החדשה

בלב ליבו של מתחם בזל שוכן בוטיק צבעוני ומסקרן, מעין מכונת זמן שמשגרת את המבקרים בה למקום רחוק בשם טוקיו,
ולזמן נוסטלגי בשם ילדות. במקום הקסום הזה משאירים את היום יום המונוטוני מאחור ומתמסרים לחלום.

לטייל במתחם בזל בתל אביב בהחלט נותן הרגשה של חו"ל, ואת בוטיק שופו ממש לא כדאי לכם לפספס עולם שלם של מותגים מיפן, אפשר פשוט לחוות קצת את יפן עם מגוון מוצרים ייחודים, אני ממש אוהבת את כל החוויה הזו, וכל אחד מאיתנו חייב להנות לחוות לגלות זוהי תחושה מדהימה ומסקרנת.
שופו בית למעל 10 מותגים יפניים ו- 1500 (!) פריטים שונים: כלי זכוכית מאוירים, פריטי אספנות, מוצרי נייר איכותיים, ערכות יצירה והרכבה, בובות רכות ומתוקות, מנורות לילה, גאדג'טים ועוד.
בעולם שכולו דיגיטלי ועמוס, קחו הפסקה קטנה והתפנקו בדברים שיגרמו ללב שלכם לשיר!

קיבלתי להתנסות כמה פריטים מקסימים וצבעוניים, אהבתי מאוד את העט מאוד מיוחד והכתיבה בו נוחה להפליא, המחברת מאוד צבעונית ועושה חשק לכתוב בה וגם מדבקות סימון צבעוניות מיוחדות מקשטות כל פריט שתרצו,


ועכשיו לקראת החזרה לבית הספר מגוון מוצרים מעניינים בשופו, חוזרים ללימודים עם הפריטים הכי יפים מיפן! העשירייה הפותחת של שופו לשנה החדשה והילדים שלכם ממש ישמחו,

פולדרים / תיקיות של מידורי
39-52 ₪

תיקיות לאחסון מסמכים מבית מידורי יפן. מיועדות לדפי A4, בעלות סגירת מעטפה או סגירת תיק תק ומספר תאים משתנה מדגם לדגם – 2, 4 ו – 6. דקות וקלילות, מצוינות לסידור חומר הלימוד, להגשת עבודות ואחסון מסמכים חשובים.


מחברות בית ספר מאוירות של שינזי קאטו
19 ₪

מחברות שורה דקות מעוטרות באיורים קסומים מעולם האגדות של המאייר היפני שינזי קאטו.  יכניסו ברגע שמחה וחיים לימי הלימודים!


שואב אבק לשולחן של מידורי
39 ₪

פתאום לא כזה מבאס לנקות ?? פריט קטן וחכם מבית מידורי יפן – מיני מכונית צבעונית שתנקה בקלות את כל פירורי המחק על השולחן! מתנה מעולה שתשדרג לילדים את שולחן הלימודים – גם שימושי וגם משחק כייפי!


אטבים בצורת רובוטים של מידורי
32 ₪

אטבי נייר צבעוניים בצורת רובוטים מתוקים מבית מידורי יפן. מתנה מושלמת לקראת החזרה ללימודים – גם שומרים על סידור הניירת, גם שומרים על חיוך על הפנים!


מחזיק מפתחות של קראפטהוליק
39 ₪

הקראפטהוליקים האהובים בסדרת מחזיקי מפתחות מקסימה. החברים הרכים שהילדים אוהבים לחבק עכשיו בגודל מושלם שכיף לקחת לכל מקום! ישמרו על מפתחות הבית או יקשטו את התיק, והכי חשוב – ישמחו את הקטנים!


עטים / עפרונות של מארקס
39 ₪

עטים ועפרונות מעוצבים מסדרת Days של מארקס-יפן, עשויים עץ מלא ומתכת ומעוטרים במשפטי השראה בצרפתית. צורת המשושה מאפשרת כתיבה נוחה, דקה וזורמת. העפרונות הם מכניים בעובי 0.5 מ"מ. לעטים מילוי דיו מקורי של מארקס הניתן לרכישה. מספר דגמים יפהפיים לבחירה – מתחילים באחד ומיד מתמכרים!


סוני אנג'ל
39-45 ₪
חברים מתוקים לספסל הלימודים! בובות סוני אנג'ל הטרנדיות מיפן הן מתנה מושלמת לכולם – בובות מיניאטוריות בדמות מלאכים מתוקים, המיועדות לאספנות ולמשחק ומכניסות הומור ושמחה לחיי היום יום. ישנן סדרות שונות ומגוונות לסוני אנג'לס – חיות, פירות, ירקות, ים ומהדורות מיוחדות ומרגשות כמו: וולנטיינס, האלווין, קריסמס ועוד! הן נמכרות באריזה עיוורת, כך שהסדרה ידועה, אך איזו דמות מסתתרת בפנים? זו הפתעה!


סימניות דביקות חצי שקופות של מידורי
29 ₪

150 סימניות מרקר חצי שקופות של חברת מידור יפן. מצוינות לסימון תאריכים ביומן, פעילויות קרובות, הודעות חשובות וקישוט מחברות. עושות סדר בין ים המשימות ומכניסות יופי וצבעוניות לשגרת הלימודים!


שעוני פאפוואץ' מטייבק של I Like Paper
79

האקססורי המושלם שמתאים לכולם - פאפוואץ' מבית I Like Paper! שעון דיגיטלי עשוי מטייבק - חומר חדשני קל כנוצה, עמיד בפני קרעים ומים, המגיע בשלל דגמים, צבעים וסגנונות. מתנה נהדרת לשנת הלימודים החדשה – הילדים יגיעו לביה"ס בול בזמן ועם המון סטייל!


בקבוקים תרמיים / קופסאות אוכל של MOSH!
129-149 ₪
פריט חובה לשנת הלימודים החדשה! הכירו את MOSH! – הבקבוק התרמי מבית Doshisha יפן, בעיצוב וינטג' של בקבוקי החלב האהובים מפעם. עשוי נירוסטה ללא ציפוי, 100% אקולוגי ובטוח לשימוש בכל גיל - אינו פולט או סופח חומרים כימיים. לבקבוק דופן כפולה עם בידוד ואקום השומר היטב על טמפ' המשקה - עד 12 שעות שומר על חום וקור! מגיעים ב-2 גדלים: 350 מ"ל ו – 450 מ"ל וב-8 צבעים לבחירה.  
גם לארוחה חמה יש פתרון מושלם – קופסאות אוכל תרמיות של MOSH!
קופסאות בנפח 300 מ"ל בעיצוב מינימליסטי ו-3 צבעים פסטליים לבחירה. כמו הבקבוקים, גם הן עשויות נירוסטה ללא ציפוי, 100% אקולוגיות ובטוחות לכל הגילאים. שומרות על חום וקור למשך 6 שעות. בול ללאנצ' בבית הספר!


    שופו. דברים יפים מיפן
    אשתורי הפרחי 24, מתחם בזל, ת"א
03-5294814

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה