יום שבת, 24 בספטמבר 2016

גרנולות אורגניות ללא גלוטן וחיטה בטעמי תות ואוכמניות + פירות ושקדים של "NATURE’S PATH"

אני מאוד אוהבת לאכול יוגורוט עם תוספת של גרנולה ופירות חתוכים, מנה מאוד מפנקת ומזינה, וגם חשובה לי איכות הגרנולה.
חברת Nature’s Path האמריקאית המתמחה בדגני בוקר, גרנולות ועוד מגוון מוצרים אורגניים לילדים ולמבוגרים, מציעה סדרת גרנולה ללא גלוטן וחיטה - בטעמים מעולים!
הסדרה מבוססת על שיבולת שועל בתוספת פרות מיובשים ושקדים, מגידול אורגני, מיובשים בהקפאה, שאינם מהונדסים גנטית ונטולי כימיקלים מלאכותיים כצבעי מאכל ותוספי טעם וריח, חומרים משמרים או שאריות הדברה כימיים. 
את הגרנולה בטעמי תות ואוכמניות, או - פירות ושקדים, ניתן לצרוך כארוחת בוקר מזינה עם מיץ פירות, יוגורט או חלב, כארוחת ביניים, מקור לאנרגיה לפני אימון או אפילו "על יבש" כחטיף מזין ובריא.
הגרנולה ללא גלוטן וחיטה של Nature’s Path, מכילה 16 דגנים מלאים במנה (30 גרם) דלה בנתרן, עשירה בסיבים תזונתיים, באשלגן, נטולת שומן טרנס ומכילה כ 140 קלוריות למנה.   
אני קיבלתי להתנסות את הגרנולה של  חברת Nature’s Path בטעמי תות ואוכמניות, והכנתי  מנה משודרגת וטעימה של יוגורוט עם פירות חתוכים ומעל הגרנולה המעולה, מעט סילאן ויצאה ארוחת פינוק נהדרת.
החזון לפיו פועלת חברת "Nature’s Path" מבוסס על תפיסת החקלאות האורגנית, המכבדת את מחזוריות הטבע מבלי לפגוע באדמה ולהתיש את כוחה, תוך תמיכה בסביבה ובחי. כביטוי לתפיסת עולמה, תורמת החברה  אחוז ממכירותיה לשימור חיות הבר וסביבת חייהן.
את גרנולות "תות ואוכמניות" ו-"פירות ושקדים" ללא גלוטן וחיטה של חברת נייצ'רס פאט ניתן לרכוש כשאר מוצרי המותג ברשתות ובתי הטבע, ברשת שופרסל עם מחלקות GREEN  וסופרים נבחרים, במחיר של כ  34.90 ש"ח ל312 גרם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה