יום שני, 26 בספטמבר 2016

רשת אירופלקס המתמחה בפתרונות שינה מתקדמים השיקה את הסניף החדש שלה במתחם דן דיזיין בבני ברק

השבוע הוזמנתי להשקה של הסניף החדש של רשת אירופלקס במתחם דן דיזיין בבני ברק, הסניף משתרע על 500 מ"ר ובהחלט כל אחד יכול למצוא את המזרון שחשקה נפשו בו.

לאחרונה אני סובלת מבעיות שינה קשות כתוצאה ממזרון שקניתי לפני שלוש שנים ופשוט לא נוח לי לישון עליו, מהנסיון שלי אני חייבת לציין שחשוב מאוד לקנות מזרון נוח ואיכותי ואסור להתפשר שמדובר בשינה כי זה המקום החשוב ביותר בשבילנו,שינה גרועה גורמת לאדם להיות עצבני ועייף במהלך היום, שינה טובה כיף להכנס למיטה ולהנות ממזרון איכותי.

באירופלקס לאחר שדגמתי את כל המזרונים הבנתי את ההבדלים, המזרונים פשוט מעולים, והחלטתי שגם אני לא מתפשרת יותר ואני קונה מיטה עם מזרונים מתכווננים של אירופלקס וכך כל אחד מבני הזוג יהנה ממזרון שנוח לו, וגם נתחדש לקראת השנה החדשה.

רשת חנויות Aeroflex המתמחה בפתרונות שינה חוגגת 11 שנים להקמתה,מאז הקמתה הפכה חברת אירופלקס, לאחת השחקניות המובילות בשוק המציעה מגוון רחב של פריטים לחדר השינה והבית במחירים שווים לכל כיס תחת הכותרת Value For Money. לרשת  אירופלקס  16 סניפים ברחבי הארץ והיא מציעה:
מיטות מתכווננות, מיטות עגולות, מזרונים הבנויים בטכנולוגיה חדישה המותאמת למיטות ילדים, מיטות זוגיות ואף מיטות מתכווננות, מיטות נוער, ועוד.
עוד מספקת החברה מוצרים נלווים לחדר השינה, ביניהם כריות אורטופדיות המעניקות תמיכה מלאה לצוואר, מגני מזרונים המותאמים לכל עונות השנה, סדינים ומצעים בשלל צבעים ומרקמים, מגוון רחב של שמיכות במרקמים ובצורות שונות ועוד מגוון פתרונות אירוח: ספות מולטי-פונקציונאליות בבדים יוקרתיים ובעיצובים ייחודיים הנפתחות למיטות, וכורסאות טלוויזיה.

מגוון המוצרים אותן מציעה חברת Aeroflex מכילים אלמנטים חדשניים שמטרתם להעניק לפריטים בחדר השינה מראה אלגנטי ונקי לצד נוחות מרבית.
מרכז מידע והזמנות ארצי: 1-800-39-80-80
http://www.aeroflex.co.il/
קרדיט צילום:אילן אמויאל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה