יום שלישי, 27 בספטמבר 2016

לעשות קניות ברשת חצי חינם ולדעת "חוסכים לכם - לא עליכם"...

נים שאני עושה קניות ברשת חצי חינם, אני אוהבת להגיע לסניף המרכבה בחולון, ומתחילה חגיגה אמיתית של קניות, בדרך כלל אני מבצעת את הבילוי והקניות בחצי חינם בימי רביעי או חמישי.

עכשיו לקראת החגים הגעתי לחצי חינם וזה המקום היחידי שאני חוסכת בו כסף וזמן בגלל שבמתחם אחד אני קונה קניות מרוכזות שכוללות מוצרי צריכה שוטפים,דברי חלב,יינות,מתנות לחג,בשר עוף ודגים, ירקות ופירות וגם אוכל מוכן.

היתרון הענק במקום,טריות, מחירים זולים,שפע של מוצרים וחנייה חינם, אני גם נהנית להסתובב במתחם ולראות את שפע ויופי המוצרים, מתחם ענק רק של ירקות ופירות כל הסוגים והכל טרי ונוצץ והמחירים נהדרים,





אני מאוד אוהבת את מתחם האוכל המוכן שחוסך לי במהלך השבוע זמן לבישולים הגעתי למסקנה שבחצי חינם הכי טעים והכי טרי, האוכל פשוט מצויין וברמה,אין מילים אני קונה כמה קופסאות וזה מציל אותי ברגעים שאין לי חשק לבשל.




באגף הבשר הטרי,והעופות והדגים מבחר ענק ואיכותי, הכל טעים ונקי וברגע שיש תחלופה כזו אני רגועה.


נקניקים וסלטים מכל הסוגים,





זיתים מדהימים כל הסוגים,

פיצוחים ופירות יבשים מכל הסוגים,


בקומה השנייה יש מחלקה שלמה, כלי בית,מוצרי חשמל,ביגוד , צעצועים ועוד הפתעות במחירים מצויינים במיוחד למתנות  לחג לכל המשפחה, והמון מוצרים לחידוש הבית,





במתחם בקומה הראשונה אני מסתובבת ופשוט הולכת לאיבוד, מחלקות שלמות של שוקולדים לחגים, מוצרי טואליטיקה,קורנפלקסים, דברי חלב וגבינות, יינות, משקאות, חומרי ניקוי אגף לתינוקות ועוד....




במיוחד לחג, יינות ושוקולדים,




טיפ ממני אני מגיעה תמיד עם רשימה מסודרת וקונה את מה שחסר בבית ואומרת לכם בוודאות שהמחירים הרבה יותר זולים מהרשתות שנמצאות בגבעתיים, שופרסל שלי ומגה, לי זה חוסך המון ובמהלך השנה זה מצטבר להרבה כסף.
אני ממליצה לכם להגיע לביקור בחצי חינם ולהתרשם בעצמכם, ומאחלת לכם שנה מתוקה ומדהימה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה